Sakit jugak short sem ni weh.. | downgila

Tuesday, June 07, 2011

Sakit jugak short sem ni weh..

Aduh. mati gua mcam ni. Short sem ni gua mkan sekali sehari je. Dinner, lunch brekpes suma gua campur sekali. Mana tak nye, dulu kolej gua ada bagi makan, tp time short sem ni xde pulak bagi makan. Disebabkan gua mlas, so memang time balik kelas je la gua beli mkanan. Dinner+Lunch+brekpes = Dinbrunch..Celake

Gua start hari ni nak buat benchmark la. Sekarang berat gua 65kg. Lepas gua dy/dx & integrate bagai, Tolak duit minyak, susu anak suma, berat gua boleh turun sampai 55 kg ni. Haha...mashuk x mashuk la. Belajar dah la laju gila. Baru masuk 1st kelas besok dah test. lahanat apa? patutnya short sem ni kan sem untuk kanak kanak istimewa, patutnya bagi la slow sikit. aduh....

No comments:

Post a Comment

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...