Orang Putih Gila | downgila

Saturday, June 18, 2011

Orang Putih Gila

Gila la ini orang putih. Tengah tengah chaos dia boleh pulak ber comolot kat tengah tengah jalan. Aduh. Gambar ni memang real beb. Ni kat Vancouver punya Riot. diorang riot sebab Canucks kalah dengan sapa ntah gua tak ingat. Ni kalau Raix Yatingg buat tak apa la lagi sebab raix yatingg kan pukimak dan suka "spiking inglish". Dia boleh la. Mat salleh tak bolleh


Fakta fakyu :

1) Harini gua bangun awal sebab semalam gua tido awal
2) semalam sebelum tidor gua sempat basuh kaki
3) gua lupa berus gigi


2 comments:

  1. mana ada diorg buat benda tak senonoh. real story nye, pompuan tu tjatuh kena tolak dgn polis riot. then bf dia tenangkan dia. then dia kiss n ckp, "it's going to be ok". dan dann masa tgh kiss tu ada sorg photographer ter-snap gambar diorg tp dia sndiri tk sedar. semuanya hanya kebetulan. n ironic apa gambar tu, "create love not war". :)

    ReplyDelete
  2. Laaaaaaaaaaaa......................yeke..........tp kenapa mcam xde orang pon kat situ. Takkan dah kena tolak tak reti nak bangun2?

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...