Jenis Jenis Perokok 4 | downgila

Thursday, June 30, 2011

Jenis Jenis Perokok 4


Jenis 4 : Kita pau rokok dia semalam. Hari ni dia pau rokok kita pula. Padahal dia ada sangat rokok dalam kocek.
Hah jenis yang ni memang jenis yang dimusuhi ramai. Sifat dendam tu jelas menebal di jiwa. Jenis ni selalunya berkira tambah-tambah lagi time dia nak pau kita balik lepas tu kita tak kasi. Hah lepas tu mulalah mengungkit. Elok pau je rokok banyak-banyak kat orang macam ni. Apa sangat la setakat rokok tu. Diorang ni taktikal juga. Diorang ingat taktik pau balik padahal ada rokok sendiri tu tak dapat dikesan? Biasanya orang jenis yang  macam ni lain kali jangan kasi muka. Ni jenis yang orang panggil buruk siku. Mereka ni memang tak pernah puas dengan apa yang dimiliki. Kepada makwe-makwe, hati-hati dengan golongan ini. Sepanjang pemerhatian aku, terdapat beberapa orang yang aku kenal terbabit dalam golongan ini. Persamaan antara mereka ialah mereka menghisap rokok Winston.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...