Bateri BB gua tahan sampai seminggu | downgila

Sunday, June 12, 2011

Bateri BB gua tahan sampai seminggu

Ramai orang komplen yang bateri BB diorang tahan dalam 5 jam je. Kalau surf internet lagi lah sekejap. Kalau bateri cikai yang import dari china tu silap silap bukak BB baru 2 3 minit dah kena cas balik. Itu pun dah boleh kira nasib baik. Kalau nasib jahat sikit dia meletop terus kat telinga lu. Hah, masa tu baru lu tau langit tinggi ke rendah. Tapi sejak gua beli BB gua, gua tak pernah menghadapi masalah dengan kekuatan bateri gua. Rasa gua bateri BB gua paling 'king' sebab seminggu boleh tahan. King of bateri punya tahap.
 BB gua. Sukahati gua la nak panggil ni BB ke Iphone ke

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...