Boikot Israel? Cakap Je Tak Guna | downgila

Thursday, June 09, 2011

Boikot Israel? Cakap Je Tak Guna


Disebabkan gua benci Israel, Tadi gua buat keputusan pergi periksa tajuk barang-barang yang tersenarai dalam kempen boikot Israel kat blog ni. Hahaha cilakak. Satu barang pun gua tak 'into'..!!
Kampung juga gua ni rupanya..Tapi maggi pon Israel ke? habis la student2 kat malaysia. Haha. Tapi gua rasa dengan ada nya mihun PAMA yang sangat win, Student suma xpayah risau. Mari behijrah ke PAMA!

4 comments:

  1. bro cantik layout http://www.cracksevens.co.cc
    nak minta theme boleh? lari tajuk. haha ^_^
    aku nak wat blog geek komputer ni. :-)
    ~klu leh anta la link or zip kan kt email aku.

    nk into tajuk skit. aku boikot tahap gila pasal israel tapi dari segi makanan la. sbb jadi darah daging.

    ReplyDelete
  2. LOL..theme tu nama dia mystique..
    http://themecraft.net/2009/11/mystique-blogger-template/
    Aku amek kat sini. Tp custom background, font la

    ReplyDelete
  3. la.. aku bajet wordpress. untuk blogspot ek. emm. pe2 pun thanks ^_^

    ReplyDelete
  4. haha.. tu memang theme wordpress...ada jugak wordpress nye...carik la nama dia sama. yg tu dah di convert

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...