Jenis Jenis Perokok 2 | downgila

Sunday, June 19, 2011

Jenis Jenis Perokok 2


JENIS 2 : Hisap rokok, lepas tu bas sampai (bas aircond), padam api rokok dan simpan baki rokok dalam kocek @ hisap rokok, nasi goreng sampai, padam api rokok dan simpan. Lepas makan sambung balik.
Yang ni jenis berjimat-cermat agaknya.Sebab apa gua cakap agaknya? Sebab dia tengok keadaan jugak. Kalau time rokok banyak pun dia buat macam ni maknanya memang golongan yang betul-betul berjimat cermat dan tak suka membazir. Kalau time rokok kecil saja dia buat, maknanya memang duit dah nak kering la tu. Orang jenis macam ni bagus. Tak ego. Tak sombong. Tak kisah orang nak cakap apa. Semangat jatidiri pun kental dan mempunyai prinsip hidup. Walau bagaimana pun diorang ni jarang ada makwe. Gua pun musykil.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...