Result | downgila

Wednesday, June 08, 2011

Result

Keputusan anda sedang diproses..Keputusan akan diumumkan sebaik sahaja proses pemarkahan selesai. 
Dari semalam gua masuk umisisweb ni kuar mende alah ni. Tau la umisiweb trafik tak tinggi. Ni mesti taktik taktik UM nak bagi traffic selalu tinggi. Kuarkan sikit sikit supaya orang selalu datang. Siot betol. Diorang tak tau ke menunggu result kuar ni punya feeling sangat jahanam? Kalau gua dean list dah dapat tau resu;t gua gempak takpe la. Ni dah la kena buat subjek subjek yang ntah apa apa.
Kelas ODE sem lepas macam tahi! Pung pang pung pang pung pang. Habis sejam.Pung pang pung pang pung pang. Habis sejam lagi. 2 jam seminggu, tapi apa pon gua tak dapat. So baik la keluarkan result cepat cepat sikit sebelum budak budak UM buat chaos pulak nanti. Gua harap Um punya orang atasan dapat pantau benda-benda macam ni. Jangan sampai student mula hidu gam dan hisap ganja dalam kelas sebagai tanda protes. Yang penting jangan sampai gua lempang warga emas.

No comments:

Post a Comment

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...