Lesen L Gua Dah Mati.Polis Baby | downgila

Saturday, June 11, 2011

Lesen L Gua Dah Mati.Polis Baby

Aduh. mati gua macam ni. Sedar tak sedar lesen L gua dah mati 2 tahun. Cilakak! Tadi waktu gua cek bila P kereta gua nak abes, gua terperasan L moto gua dah 2 tahun tak renew dan gua tak buat buat P motor. Aduh sakit kulit la gua macam ni. Tu la dulu gatal gatal nak buat lesen kereta. Bajet ada bumbung kena hujan tak basah bagai. Sekarang gua jugak yang sakit. Gua kalau kena tahan dengan polis yang gua takut bukan kena saman, tapi polis mintak rasuah. Macam gampang, bukan tak pernah kena. Kalau lu orang kena tahan pastu polis tu muka desperate takde duit macam haram, ni la yang akan diorang buat
1. Cari dadah dalam motor lu dan tuduh lu hisap dadah.

2. Tarik lu bawah pokok minta rasuah dan ugut nak saman lu kaw-kaw sampai RM900 kalau lu tak kasi rasuah.
3. Pastu lu orang cakap tak ada duit & nak settle balai. Lu tunggu trak polis angkut motor tak sampai-sampai. Ingat tak letih ke tunggu?
4. Lu tunggu la situ sampai seminggu, memang sorang pon xnak telepon balai. Style dengki
5. Takpon dia angkat lu orang sekali dengan pendatang haram, pun style dengki

No comments:

Post a Comment

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...