Pickup Line Muslimin | downgila

Friday, June 24, 2011

Pickup Line Muslimin

Pernah jumpa hashtag ni? Gua amek ni dari blog lain. Bader ni sempat rakam menda hashtag ni. Gua tak sempat. Tapi menda ni sangat style. Sekali sekala gua nak guna pickup awek awek muslimah. (kalau diorang layan la). Amin...


1. "Assalamualaikum, tak jawab berdosa." #pickuplinemuslimin

2. #pickuplinemuslimin "Saya akan sentuh awak di tempat yang takkan membatalkan wudhu' awak, iaitu hati.

3. " Telah masuk waktu solat fardhu Asar (16:37) bagi kawasan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur & yg sewaktu dengannya" #pickuplinemuslimin

4. "Rukun nikah ada lima: Aqad, wali, dua orang saksi, saya dan awak." #pickuplinemuslimin

5. "Nur Kasih the movie tinggal couple seat je, awak ok ke?" #pickuplinemuslimin

6. "Tak perlu takut dengan JAIS, mereka pun makhluk seperti kita. #pickuplinemuslimin

7. #pickuplinemuslimin "Kahwinlah dengan Pak Aji, Insyallah selamat dunia akhirat"

8. "Saya memang hari-hari doa agar dapat Hidayah." (Boleh guna jika awek nama Hidayah je) #pickuplinemuslimin

9. "Saya mayor foursquare Masjid Shah Alam #pickuplinemuslimin

10. "Bapak awak pengganas ke? pasal awak memang meletup.#pickuplinemuslimin
 " (ni gua xnampak apa yang muslimin)

7 comments:

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...