Budak PASUM Melintas Macam Sial | downgila

Thursday, March 22, 2012

Budak PASUM Melintas Macam Sial

Kengangan budak pasum melintas bodoh pusat asasi sains 2012

Gua marah betul sekarang ni. Dahi dah berkerut kerut mata sepet marah punya pasal. Hari ni dah kali ke-dua gua nyaris nyaris nak langgar budak PASUM/RPKJ kat depan simpang depan tu. Jenis melintas macam babi kena kejar dengan hantu. Jahanam betul. Gua tengah bawak motor tiba tiba PANG!! ada sekor beruk PASUM keluar secara mengejut. Gua yang bawak motor ni pula yang kena guna brek emergency. Tak ke pukimak melintas macam tu? Kan ke UM dah buat lintasan zebra yang ada line warna kuning kuning tu. Siap ada dua tiga lagi. Lintas la dekat situ setan. Ini tidak, sesuka hati abah kau aje melintas dekat mana kau rasa macam seronok. Tengok la dulu kiri kanan sebelum lintas.

Dah nampak orang ramai bawak motor time tu jugak nak melintas. Selamat gua masih waras dan masih bersabar. Kalau tidak gua langgar lari aje. Biar menggelupur mulut berbuih tengah panas tu. Ape dekat sekolah dulu cikgu kau tak ada ajar cara nak melintas?

Lepas tu bila gua jerit "HOI!!" kau angkat tangan tunjuk jari tengah macam kuat sangat. Kang ada gua turun motor terajang perut lu bagi tak boleh bercakap baru tau. Gua divider jalan yang keras tu pun gua dengan Sarawak berani langgar itu hari, ni kan pula budak PASUM. Kalau berani jom la Counter Strike dengan gua seround dua tengok macam mana!

Seingat saya ada kemalangan melibatkan pelajar PASUM semester lepas berhampiran IPS. Saya secara peribadi, sedapat mungkin, akan mengelak daripada melalui kawasan berhampiran PASUM. Saya lebih sanggup ikut jalan jauh kerana kemahiran melintas jalan pelajar PASUM amat meragukan. (Ini pandangan peribadi saya, tidak ada kena-mengena dengan pihak lain). :) -En. Shaikh Mohd Saifuddeen

pasum kolej ke 12 UM, cara masuk pasum, Kolej kedua belas universiti malaya, pasum 2013, pasum 2012, pusat asasi sains universiti malaya, kenangan pasum, minggu haluansiswa universiti malaya

23 comments:

  1. Gua kasi green light dekat lu. Kite langgo jerr budak tuh!!! bangang punya budak.

    ReplyDelete
  2. ha3. marah bebenor

    ReplyDelete
  3. gua tak boleh kompromi dengan manusia takda akal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. akal ada..tp dia ltak dekat bontot. tu jadi bengap

      Delete
  4. nasib gua takdek lesen lg. kalo tak

    ReplyDelete
  5. hohohoho
    betul2.. break aku dah la xmakan :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah. bahay gila. aku brek tgn je mkan

      Delete
  6. bahahaha kalau kat UIA macam ni mmg gua langgar bro!

    ReplyDelete
  7. eh aku pun sama bengang jugak hahahaa. dah la tk guna lintasan zebra, lepas tu dah tahu lintas jalan tu berlari laa, ni buat2 jalan bersiar-siar pulak. geram kot.

    ReplyDelete
  8. dulu, lu melintas macam mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu gua g kelas naik motor #truestory

      Delete
  9. gua ingat UPM jer bebudak dia x reti nak melintas. ghopenye same je kek sano. haahahahaha macam gampang.! gua siap jerit lahanat lagi org melintas tetibe. terkebil2 budak tu. nyahahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. peh. otai habis lu? kang dia kejar baru taw. hahahah

      Delete
  10. bila masa aku cakap awek? ahah

    ReplyDelete
  11. peh marah bebenor

    ReplyDelete
  12. nasib baik sempat break.

    kalau PANGGGGGGGGGGGGGG!!!! je terus, macam mane?

    MISTERI:MISTERI BULAN TERBELAH DUA
    SERAM:HANTU KEPALA PUTUS DITEMUI!
    KISAH BENAR:Bruce Lee Mati Selepas Tewas Dengan Silat Melayu!

    ReplyDelete
  13. alah time korg budak asasi ingat pandai lintas sgt ke *passingby*

    ReplyDelete
  14. aku kalau bawak depan ips memang slow je.. kalau tgh laju pon mmg tekan brek kasi slow. sebab takut dorang tetiba kena sawan terus main lintas jalan tak pandang kiri kanan. tak ke haru jadinye..?

    tapi ada statistik yg cakap, bagi rakyat mesia.. sepanjang jalan adalah kawasan melintas. hoho..

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...