Laptop Murah Saya | downgila

Saturday, March 03, 2012

Laptop Murah Saya

downgila compaq cq40

Ini laptop gua. Laptop ni di beli masa 1st year. Masa tu azam nak 3 pointer masih tinggi. Semua kerja nak siapkan awal la konon. Pensyarah gua suruh siapkan kerja-kerja lukisan bodoh apa entah pakai AutoCAD. Masa tu gua beli laptop ni dengan Bangi. Kitorang pergi lowyat angkat ini laptop. Harga masa tu murah la. Kalau sekarang dengan harga yang sama, lu orang dah boleh angkat yang berganda ganda lagi power.

Walaupun laptop gua murah dan brand pun hanya brand cabuk. Tapi ini jugak adalah hadiah dari bapak gua, jadi sampai sekarang gua masih jaga elok elok. Dalam setiap beberapa bulan gua akan bukak habis ini laptop kasi cuci kipas kasi buang habuk. Laptop ni jenis suka makan habuk. Pelik betul.

Kerja kerja sekolah, design, blogging semua pakai laptop ni. Sumber cari makan la laptop ni. Beliau juga adalah laptop yang hebat dan serba boleh sebab boleh main Modern Warfare 3. Sesuai la dengan nama timangan beliau, Badlishah Hanafi.

Masa gua first year dulu, laptop ni gua letak atas meja 24 jam. Jadi, kadang-kadang ramai la kutu kutu 5th akan datang duduk di depan kompiter dengan berpakaian tidak senonoh dan boleh menimbulkan syak.

Kalau gua pergi mandi atau pergi bancuh neskepe sekejap di water cooler, golongan ini akan secara rahsia datang ke meja kerja gua dan menyamar sebagai gua di Yahoo Messenger dan Facebook Chat. Faking.

17 comments:

  1. lu punya flash dekat kanan tu sebijik macam FOA : Obe punya blog. haha

    lu pakai compaq dah kira power la tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. mmg gua amek idea dr die pun...gua tweet dia tanya macam mana pastu xreply. last2 buat sendirik je. Scumbag obe

      Delete
  2. sabar ye.. :)

    ReplyDelete
  3. dia femes. sibuk nak maen ngn bini dia. tu pasal dia tak balas tweet lu


    kahkahkah

    ReplyDelete
  4. laptop murah pon.
    at least ada.
    dari orang takda tuhh.
    kannn
    :)

    ReplyDelete
  5. aku pon guna latop biasa je

    ReplyDelete
  6. compaq cool gila ok.
    aku masih pakai laptop yg sama.punca blogging,fesbuk,assignment
    ni satu satu nya.aku syg HP.muah muah.


    aku selalu nyamar jd kawan.tp mber xpena la pedajal aku cmtu.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab gua pkai, dia jadik cool la. kalau x mana cool. ahha

      Delete
  7. laptop kita sama, tapi nasib aku malang sikit dgn laptop ni, lepas satu-satu dia punya sakit datang.

    ReplyDelete
  8. haha !
    wa pengguna tegar acer !
    tapi apesal aku x bule masuk domain nko ni ?
    apekahh !

    ReplyDelete
    Replies
    1. takleh masuk domain macam mana ni kau dah sampai ni?

      Delete
  9. Wah, hengseng ah lu punya laptop. Gua takde laptop. Gua ada typewriter jer so kalau gi mana-mana, gua bawak typewriter. Boleh apdet blog kot. Mihmihmihmih.

    ReplyDelete
  10. aku tak bule access wwwDOTdowngilaDOTcom straight .
    ni aku masuk guna history post² nko lah .
    tak tau lah kalau company aku yang gatal gi block .
    haih !
    -.-"

    ReplyDelete
  11. gua pakai compaq gua ok

    ReplyDelete
  12. ahahaha what a bunch of room mate you got LMAO

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...