Makwe Makwe Down | downgila

Tuesday, March 13, 2012

Makwe Makwe Down

Downgila kena dera dengan majikan (Klik Untuk Saiz Asal)
Downgila menangis announcement tak reti stop.
Downgila lupa bayar zakat fitrah
Downgila kena tinggal dengan pakwe dan iras iras Avril Lavigne
Yang ini saja saja buat down padahal anak orang kaya
Downgila kelas cancel
Downgila bertenggek ditepi tingkap dan tidak berseluar.

Semua gambar dicilok dari random websites dan di-hitam putih untuk menambah efek down oleh gua sendirik.

15 comments:

  1. I rase the third picture is not a makwe.. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. maybe i shud put u instead? haha. kan u suka bergambar?

      Delete
  2. Alahai,makwe yang ketiga tu kalau buat gepreng syiok ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoih lama tak namapak kau mana pergi

      Delete
  3. gua rasa lu patut buat pakwe pakwe down. kejap lagi gua emel lu muka gua. make sure lu bubuh dalam ni

    ReplyDelete
  4. Lupe byr zakat ke broooo. hahahaha

    ReplyDelete
  5. nasip baik takde gambar aku.
    harharhar

    ReplyDelete
  6. Gua pun down. Tatau nak komen ape. (._.)

    ReplyDelete
  7. klu ak kelas cancel la hepi haha

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...