Kes Barbican Haram | downgila

Tuesday, June 28, 2011

Kes Barbican Haram


Di suatu tengah hari yang panas....Berdekatan dengan 7 Eleven Kuala Lipis Pahang

gp
: Bang, bagi gua satu barbican. Haus kaw punya ni. Kalau gua tak dapat barbican gua boleh koma ni
Bader 7e : Oh. Barbican kitorang dah tak jual. Kena beku dulu penjualan dia
gp : Oh! pasal yg bir halal tu ke? Alah. Politik je tu, bagi la! (gua dah jadi panas baran)
Bader 7e : Tak boleh bang, Beer halal menurut Mufti Johor, Datuk Mohd Tahrir Samsudin (gambar) ketika mengulas perkembangan itu berkata, Majlis Fatwa Kebangsaan memutuskan kandungan alkohol dalam makanan serta minuman yang dibenarkan syariat Islam ialah tidak melebihi 0.01 peratus.
gp : Habis yang banyak banyak beer dalam peti ais korang tu macam mana cerita pulak? Berapa peratus alkohol dia? Bila kerajaan nak haramkan? Judi kat genting yang ramai orang kaya Islam, Dato dato masuk tu macam mana?? Otak letak dalam poket. Bangang
Bader 7e : Errrr.....

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...