TERBONGKAR SUDAH RESIPI KENTAKI | downgila

Monday, July 11, 2011

TERBONGKAR SUDAH RESIPI KENTAKI


Dulu waktu gua start duduk Kuala Lipis, Kentaki baru lagi bukak, masa tu 'scene' kentaki gila femes. Yelah, sebelum ni nak merasa kentaki kena pergi Kolumpo. Sekarang tak payah dah. Femes dia sampai kalau lu orang beratur nak amek order tu, boleh buat muka bangga sebab lu dapat makan kentaki. Bila dah sampai turn order, muka mesti macam haram punya excited, tangan letak dalam kocek sebab getar getar nervous sangat nak order. 

Nak dijadikan cerita, semalam gua online online jumpa rahsia resipi Kentaki yang menjilat jari tu. tapi gua makan Kentaki selama ni tak pernah pulak gua nak jilat jari. Gua bukan lapar sangat sampai nak jilat jari, ahh..apa apa la. Macam cilake gua tiba tiba emo. Ni gua nak share resipi yang gua dapat semalam. Apa yang menjadikan kentaki ni laku sampai sekarang. Resipi ni telah didedahkan oleh seorang hacker Indonesia, Norsham (bukan nama sebenar) yang telah berjaya menggodam laman web Kentaki KFC. Power Power.. Read More..

Nama resipi : Mus musculus goreng goreng salut tepung kentaki sikit
Tempoh penyediaan : 10-20 minit. Bergantung kepada kekenyalan daging 'stuff' anda


1) Stuff utama di perlukan sebakul tikus mondok..

2) Lu orang bakar dulu bulu menatang ni gunakan api. Langkah ni penting untuk memastikan stuff lu orang rangup nanti


3) Lepas tu lu orang kena siang siang stuff lu orang, ingat, pisau HARUSlah tajam. Jangan guna pisau asah pensil adik 


4) Lepas lu orang dah cuci BERSIH, campurkan bahan-bahan perasa di samping sedikit tepung kentaki. Untuk hasil yang NGHH, guna tepung yang betul. Boleh order kat SINI 

5) Pastu goreng la sampai warna dia nampak macam dah masak. Senang. Awek zaman sekarang yang tangan bangku tak reti masak pun gua rasa boleh buat.


Amacam? Ada rasa nak tambah nasik? Lepas dah makan sila lah JILAT JARI lu orang! HIOK HIOK HIOK!

Disclaimer : ni bukan KFC okayy. hahah. yang gua tau KFC men selet2 ayam kat tapak kasut dulu baru masak.

10 comments:

  1. ewwwwwwwwwwww... geli weyh.... hahaha...

    ReplyDelete
  2. kah kah kah. apa nk geli. sedap je tgk

    ReplyDelete
  3. boleh buat tambah menu dalam RESTORAN aku nnt.
    kalau bebetul ade la tikus goreng ni aku tahu siapa yang kena makan dulu. hahahah

    ReplyDelete
  4. kau xnak try ke? macam sedap siot

    ReplyDelete
  5. norsham tu laki ke pompuan?

    ReplyDelete
  6. Dia depends la. kejap2 pompuan. tp bila sekali pandang cam laki. ikut suka kau la nk rasa dia laki ke pompuan. haha

    ReplyDelete
  7. hah ingtkan KFC kt mlysia ni,hadooiih.haha

    ReplyDelete
  8. haha. KFC malaysia lagi teruk kottt..aku tau semua dah tgk. tp aku nk tunjuk jugak
    tgk video ni
    http://j.mp/nDBCsX
    http://j.mp/r0Scwl

    ReplyDelete
  9. Tapi kalau nk dibezakan tikus goreng dgn ayam goreng KFC lain wooh , [ttp mempertahankan , sbb KFC sdp :p]

    ReplyDelete
  10. KFC sedap sebab dia selet kat kaki! haha. tgk video kat comment atas tu

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...