Illuminati & Freemason | downgila

Sunday, July 31, 2011

Illuminati & Freemason


Gua hairan la, budak budak bloggers sekarang, asal nampak menda yang pelik sikit nak dikaitkan dengan Freemason/Illuminati. Ada ayam illuminati sebab mata ayam tu sama dengan lukisan mata Illuminati, apakelancau bodoh sangat pergi percaya? ada duit Illuminati. Silap silap nanti buat kerepek bentuk mata pun orang cakap kerepek Illuminati. Ni la orang melayu, cepattt sangat percaya apa yang orang cakap tanpa buat sendiri kajian. Ni gua jumpa video pasal Illuminati di laman web Spectrum!!! Budak UM wajib tengok ni. Video kat dalam



p/s : haha. Video ni melawak je. Coursemate gua buat. Ni kes tak ada kerja assignment dah siap la ni

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...