Scene Bola Malaysia | downgila

Tuesday, July 26, 2011

Scene Bola Malaysia

rajagopal malaysia harimau muda poster

Sekarang scene bola Malaysia memang mantap. Ramai gila budak budak, remaja, orang tua, makcik makcik sokong bola Malaysia, sampai mak gua pun aritu tengok bola. Sebelum ni dia mana into scene bola ni. Senang cakap kalau dah main bagus, memang ramai la tengok kan.

Sekarang team bola Malaysia (kepada bader bader di bawah tempurung yang tak tahu lagi) tengah lawan team Singapore, Haritu time kat Singapore Malaysia kalah 5-3, kira nice la dapat score 3 beb. Tadi member gua post kat Twitter tiket Malaysia VS Singapore dah sold out dah untuk pembelian online. Gila laku.

Haritu time Malaysia kalah, gua ada miskol Rajagopal, gua sebenarnya nak bagi kata kata semangat kat dia, tapi maybe dia sibuk, dia tak angkat pulak. Selalunya angkat. Dalam 3 minit pastu..

Truttt..truttt..

Tiba-tiba  Rajagopal hantar mesej.

" :') "

Gua balas balik.

"Hik3"


Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...