Scene Bola Malaysia | downgila

Tuesday, July 26, 2011

Scene Bola Malaysia

rajagopal malaysia harimau muda poster

Sekarang scene bola Malaysia memang mantap. Ramai gila budak budak, remaja, orang tua, makcik makcik sokong bola Malaysia, sampai mak gua pun aritu tengok bola. Sebelum ni dia mana into scene bola ni. Senang cakap kalau dah main bagus, memang ramai la tengok kan.

Sekarang team bola Malaysia (kepada bader bader di bawah tempurung yang tak tahu lagi) tengah lawan team Singapore, Haritu time kat Singapore Malaysia kalah 5-3, kira nice la dapat score 3 beb. Tadi member gua post kat Twitter tiket Malaysia VS Singapore dah sold out dah untuk pembelian online. Gila laku.

Haritu time Malaysia kalah, gua ada miskol Rajagopal, gua sebenarnya nak bagi kata kata semangat kat dia, tapi maybe dia sibuk, dia tak angkat pulak. Selalunya angkat. Dalam 3 minit pastu..

Truttt..truttt..

Tiba-tiba  Rajagopal hantar mesej.

" :') "

Gua balas balik.

"Hik3"


15 comments:

  1. macam gampang. ha3

    ReplyDelete
  2. bugimak! ape buat msg comel dgn rjagbal.. haha

    ReplyDelete
  3. Anon : jeles lettew
    Slim : mana gua tau. rajagopal yg buat comel dgn gua

    ReplyDelete
  4. tuttttttttttttt~
    rajagopal balas camtu, wa panggil die sayang die tak balas bai. hahaha.
    aretis la ko.

    ReplyDelete
  5. @farhana : rajagopal mnat yg spek tak hitam je. kau spek besau sgt. LOLOL

    ReplyDelete
  6. haha kelakar lattew kalau rjegopal msg cenggitu,

    ReplyDelete
  7. kim slm kat raja gopal taw.. lawak gile... :)

    ReplyDelete
  8. haha,lawak gila rajagobal rep mcj.nice entry.aten sokong bola jugakk ! :)

    ReplyDelete
  9. @aizat : lattew? lettew laaa....hha
    @Kierra : rajagopal mana reti jawab salam bai
    @aten : sama sama sokong bola malaysia! gua satu malaysia

    ReplyDelete
  10. BAHAHA! mcm sial. nice one bro!

    ReplyDelete
  11. gampang gila kau ni waakkakakaa bajet rajagopal mesej kau . haktuihhhhhhh . kenny dalglish bertepuk tampar dengan aku tak kesah pon , tak bajet pon cam kau . hakhak

    ReplyDelete
  12. rajagopal mesra dgn gua. KEnny D tmpar kau sebab kau UFO!! HAHAHAHHA

    ReplyDelete
  13. haha aku nak num rajagopal boleh?
    gebang lah kau ni

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...