Cleverbot yang racist | downgila

Tuesday, July 05, 2011

Cleverbot yang racist


Semalam gua bosan. Tunggu budak bangi nak emel gua gambar tak sampai sampai. Haha. Gua bosan bosan main la cleverbot ni. Siapa siapa yang dah takde kerja, dari korang layan blue, isap dadah, buat rusuhan, atau pukul warga emas, baik korang try main Cleverbot ni. Cleverbot ni akan jawab apa apa saja soalan korang. Bila dia dah jawab, dia save soalan korang so next time ada orang tanya, dia kuarkan soalan korang sebagai jawapan. Memang LICIK! 

Gua dengar celeverbot ni pandai sangat, so sebelum gua berdepan dengan cleverbot, gua dah prepare awal awal soalan soalan yang Adi putra genius matematik belum tentu boleh jawab. Ni soalan 14 tahun punya jalan kira. Soalan pertama..Read More..



Haha, Gua tanya Seth Tan nora elena tu sweet tak. Dia cakap yes. Celaka punya cleverbot. Gua jadik panas dan terus ke soalan nombor 2. Lu orang baca sendiri. Sekali lagi cleverbot menunjukkan ke-tahi-an dia. 

Gua terus ke soalan seterusnya, Yang ni nampak gaya macam cleverbot jeles dengan gua. Tahi gila, dia tak tahu ke gua ni line line Aaron Aziz dah punya kacak??


Gua makin panas, Soalan last!! gua bagi yang paling JPJ punya soalan. Soalan ni berat gila sampai budak tingkatan 6 atas pun belum tentu boleh jawab. Soalan yang menetukan adakah Cleverbot racist??



ayat last dia sangat WIN!




12 comments:

  1. BAHAHAHAHAHA !!! lawak gila . menda apo nih ?

    ReplyDelete
  2. Cleverbot bro. hahha. kau tanya,dia jawab

    ReplyDelete
  3. TROLOLOLOLOLOLOL!!!!!! XDD!!!

    ReplyDelete
  4. xphm . bak link nak men gak .

    ReplyDelete
  5. kat atas tu ada. Klik kat cleverbot kaler pink tu

    ReplyDelete
  6. hahaha sumpah kelakar!!

    ReplyDelete
  7. hahaha aku tak berenti GELAK ni werrrrrrr!!! wkakakakakaka. adeh lawak2 siot je benda alah ni. hakhak. hebak hebak ~

    ReplyDelete
  8. hebak kan..ambo doh royak doh..mu post la pulok hok mu punyo

    ReplyDelete
  9. bahahahaha!! lawak kot..

    ReplyDelete
  10. kau pun sma akmal. racist. HAHA

    ReplyDelete
  11. haha.. gua try main.. lain yg ditanya.. bhasa pa tah kuar...

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...