GUA MARAH!!! | downgila

Wednesday, July 06, 2011

GUA MARAH!!!


Pagi tadi gua bangun tidor je member gua halo halo gua mintak ambik dia dekat stesen Universiti depan UM ni. Gua bangun mandi pastu terus pergi kat ninja gua, Ninja gua model Kriss Modenas, tapi gua nak panggil ninja jugak, baru semua orang kucar kacir. Gua sampai dekat ninja gua, gua nampak kedudukan dia tak sama macam gua parking semalam. Gua dah rasa lain macam. Read More..

Bila gua duduk atas ninja gua, gua memang dapat rasa kelainan dia, memang ada orang usik ninja gua ni. Gua tengok dekat side mirror, ada calar calar, Throttle gua pun macam teruk kena sagat. Ni yang gua tak berkenan ni. Haritu dah la jatuh. Ni jatuh lagi.

Dari apa yang gua dapat kesan, ninja gua mungkin jatuh ke side kanan, ada kesan jatuh dekat tempat pijak kaki tu, entah apa nama omputeh dia. Throttle macam rosak, sidemirror calar calar. Gua saspek ni mamat MASUM duduk satu blok dengan gua, yang jeles dengan gua punya ninja yang carik pasal ni. Maklum la, dia pakai wave je. Gua pakai ninja, mana tak jeles

Kepada semua player MASUM yang duduk kolej gua dan menaiki motor WAVE, sila berjaga jaga, gamepoint dah panas baran, jumpa terus gua shoot. Gua pun dah start makan telur ayam kampung separuh masak ni.

14 comments:

  1. moh halo halo gua jugak. meh gua rembat sekali, kaki wa pun lame tak pijak orang ni <-- haaa amboih asal aku BATU API ni. haha

    ReplyDelete
  2. pergh! bile geng ninja gua da jd mcm ni.. gua pon hangin la.. ibrat cubit peha kanan.. peha.. eh! lu nk cubit2 plak.. kplae hotak lu! ingt xsakit cubit2. haha.. lu aim dlu wave tu.. agak2 da kluar gate.. roger2 gua.. biar gua hayun side miror dia.. KASI PECAH!!!

    ReplyDelete
  3. Lu anonymous macam mana gua nak halo! HAHAH!!

    @Cik farhana = Nnt gua halo kat twitter. lu alert la

    ReplyDelete
  4. marah saya ada org usik mmbe saya .

    ReplyDelete
  5. uhh. geng geng rider gua dah sampai. mamat R1!!

    ReplyDelete
  6. lu bole xkenal geng ninja lu.. busuk! pnnya geng.HAHA..brpa rami geng lu dkt 5th tu?? lu HALO2! la sume.

    ReplyDelete
  7. haaaa ni wa panas ni, lu tak PAYAH la SERU nama betul wa!!! kang lu wa lipat plak. haaa panas ni panas.

    ReplyDelete
  8. Kenape PAYAH kena caps lock?? LOL

    ReplyDelete
  9. @Anon - oh. Slim la ni

    ReplyDelete
  10. nasib baik lu sedar cepat.. kalo x gua bru nk srh tyco kwsn gua SULAIMAN sound lu.. lu kenal sama dia?? jage baik2 siket bro!!. HAHAH

    ReplyDelete
  11. sulaiman xde sekarang bro. dia kat sabah. gua pegang 5th

    ReplyDelete
  12. bawak sabar yer, ninja still lawa lg.haha

    ReplyDelete
  13. wuaahaha.. gua tertarik dkt model ninja lu tu.. heheh

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...