Review Movie Kongsi | downgila

Saturday, August 06, 2011

Review Movie Kongsi


Baru baru ni bapak gua suruh gua batalkan apa apa pakej yang tak patut kat Astro rumah gua. Gua pelik betul. Rasanya pakej gua ni dah habis basic dah. Tahap kulit bawang. Cuma ada  pakej sports Tu yang jadi macam mahal sikit dari pakej yang paling paling basic.

Bila gua tanya adik perempuan gua, dia cakap adik gua yang sorang lagi tu langgan Astro First cerita kongsi sampai 2 kali, dan ada satu cerita lagi entah apa punya cerita satu kali lagi. Bangang betul. Cerita Kongsi pulak tu. Kalau Harry Potter ke nak langgan sampai 2 kali tak apa la jugak. Ni gua nak review sikit cerita Kongsi yang untung sampai 7 juta ni

Sam ni jahat. asal Siam.

Sam bunuh ramai orang..

Sam ada kawan mamat kelantan konon power tomoi yang lepas tu jadik polis. Dem aku tak suka polis

Sam power jadik sniper sampai boleh snipe keling mana ntah depan 7e..

Orang jadik kucar kacir. sam rilek lagi.

Sam langgar kereta Polis sampai barai, pastu pijak pijak bumbung

Bila kena tangkap, Sam nak rasuah Polis

Tapi polis dalam cerita ni baik, tak makan rasuah

Sam punya kepala kena tunjal dengan sorang minah polis, pastu dia cakap "Lu Langsi, Lu Mati"

Cerita pun habis
.
.
.
.
.
Macam bangang punya cerita. Macam mana adik aku boleh order sampai 2 kali?

8 comments:

  1. hahaha... baru tengok ker??hehe..
    ending dia bodo gler..

    ReplyDelete
  2. tu ah!! gua pun pelik macam mana cerita ni kutip 7 juta!

    ReplyDelete
  3. tu sebab promote dia gila babel punya
    cerita haram tak best pun..tak paham langsung

    ReplyDelete
  4. sorg lg backup! haha. memang x best. ada la lawak sikit2. tp KL gangster rsnye lg best

    ReplyDelete
  5. agree ! promote trailer bukan main . nampak best . sekali cerita .....................
    baik tengok doraemon the movie lg bes kot !

    ReplyDelete
  6. doraemon best ek? try ah download

    ReplyDelete
  7. tak best kan citer ni?haha

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...