PERLUKAH GUA GUNTING RAMBUT? | downgila

Tuesday, November 01, 2011

PERLUKAH GUA GUNTING RAMBUT?


Minggu ni memang macam jahanam punya sibuk. Dengan test berlambak2, assignments dan macam macam lagi perkara yang gua rasa sakit hati bila gi apikir balik. Tapi, kalau xde aral melintang lepas gua siap siap lab semua gua nak keluar jugak jumaat ni pergi jumpa makwe.

Tapi sekarang gua ada satu dilema. Rambut gua. Gua tak tahu perlukah gua gunting rambut. Perlu kah atau tidak?? Sebab makwe suruh potong rambut. Gua tak nak potong rambut.

Kalau gua potong rambut, rambut gua PENDEK, nanti jadik lebih kurang macam ni la


Kalau gua biar PANJANG, lebih kurang macam ni pulak. Kalau lari pun sikit sikit sahaja dekat bahagian rambut punya warna


Gua  masih konfius dan gua rasa gua malas la gunting rambut. Nampak lebih matang dan "hepening". Siapa siapa yang tak berpuas hati dengan post gua kali ni jelas lah tidak pernah tengok gua depan depan dan mempunyai perasaan hasad dengki semata mata

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...