Otak Gua Bergeliga | downgila

Friday, November 04, 2011

Otak Gua Bergeliga


Okeh macam ni. Katakan gua yang kacak ni ada akaun Twitter. Nama akaun twitter gua HeyAzwan. Haaa. Lu orang kenal ke gua? Lu orang tau gua macam mana? Katakan pulak nama twitter gua Rosmah Binokular. Lu orang kenal ke gua? Lu orang tau ke gua macam mana? Kalau nama twitter gua Kushairi Jantan. Lu orang kenal ke gua? Lu orang tau ke gua macam mana.

Last last nanti yang mana kenal gua je tau gua macam mana. Itu pun tak payah pakai Twitter pun diorang dah tahu nak cari gua kat mana. Kalau susah sangat pun diorang call gua tanya gua dekat mana. Kah Kah Kah! Bergeliga betul otak gua ni. Patutnya gua jadi menteri. Kah Kah Kah

......

10 comments:

  1. agree . skg ni dah makin byk manusia salahkan aku tutup fb . alasan susah nak contact . mcm..........

    ReplyDelete
  2. Apa titik entri ini ajewan? watsda point? ahahahah..
    kalau lu tuka tuithandel Jamal Salvatore takpun Kenny Ikhwan Meireless, gua rasa gua maseh boleh cam lu kot.. ahahahah.. Rosmah Binokular? nak gua cc ke Najib Razak ker? hahah.. xD

    ReplyDelete
  3. abg patut rasa yg lu mmg layak jadi menteri malaysia

    ReplyDelete
  4. @Abang Zam Nanti gua bertanding jgn lupa vote

    ReplyDelete
  5. @Miziey Point yg aku nak cakap sama dgn Hazwan Kamarudin cakap tu

    ReplyDelete
  6. menteri????.. memey x patut la an? haha

    ReplyDelete
  7. apa motif kau tulis entri ni ? hormon kau kelihatan seperti tidak stabil je.

    ReplyDelete
  8. @ekabukanmakcikkau. Hormon aku stabil. hormon kau yg kurang stabil

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...