Gitaris Idaman Gua Yang Baru | downgila

Sunday, November 06, 2011

Gitaris Idaman Gua Yang Baru

jimi hendrix great guitarist

Gua tak tahu nak tulis apa sekarang. Jarang dah gua ada masa depan komputer sekarang. Masa gua banyak habis dekat Youtube sahaja. Tak youtube pun gua layan Twitter. Nanti nanti la gua habiskan masa untuk komputer pulak.

Bercakap pasal Youtube, semalam gua jumpa sorang bader ni. Duduk Australia, pastu dia try masuk Australian Idol, muka dia macam cina sikit. Dia kabor ke Juri tu dia punya Inspirasi adalah John Lennon. Tak kenal John Lennon? Pergi bunuh diri. Dia audition ni pun bawak lagu John Lennon. Memang legend habis ah bader ni.

Video kat dalam



AMACAM? MENAIK KAN?

5 comments:

  1. serius aku tertipu..vavi

    ReplyDelete
  2. mak aku terbangun dgr aku gelak kuat lahanat gilababi.

    ReplyDelete
  3. haha. gile kesian odo mamat ni.

    ReplyDelete
  4. SOMEWHEEEREEEE OVER THE RAINNNBOW!

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...