Definisi Power | downgila

Tuesday, November 22, 2011

Definisi Power


Gua rindu zaman sekolah sebab dulu gua tak ada nak susah susah blaja tapi bila buat test jadik macam pukimak jugak. Dulu apa yang gua study, yang itu lah keluar SPM, tapi skang, gua study last last test macam babi tak boleh buat. Memang lama la nampaknya gua kat UM ni.

*****

Dulu masa kat Alam Shah gua seorang student yang sederhana power. Walaupun masa tu gua tak ada ASB, gua seorang student yang ada prinsip. Prinsip gua mudah.

Kalau gua malas pergi prep, gua tak pergi. Kalau tiba tiba mud gua datang dan gua nak pergi, gua pergi. Itulah yang didefinisikan sebagai power. Dan power ini jarang-jarang dimiliki oleh orang banyak.
Notakaki : Kisah gua kat Alam Shah GO SINI

4 comments:

  1. peh peh. power gila student um ni

    ReplyDelete
  2. Heh! power aa sangat.. keh3..
    xD

    ReplyDelete
  3. lama gile sengal tak dtg sini
    haha
    ah,jgn nak power sgt lahhh

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...