Marjerin | downgila

Saturday, November 19, 2011

Marjerin


Gua sekarang memang tak banyak masa nak menulis blog ni. Banyak masa gua habis menghadap Modern Warfare 3 punya game yang level Veteran punya. Gila babi susah. Orang jahat dia jenis liat betul nak mati. Tembak punya tembak last last gua yang mati. Marjerin betul.

Bercakap pasal marjerin, marjerin ni sangat berbahaya.Seingat ingat gua marjerin ni tak baik untuk kesihatan. Ia adalah sejenis lemak buatan manusia dan kandungan lemaknya sangat tinggi. Dengan menambah sebijik lagi molekul, merjerin boleh bertukar menjadi plastik. Baik makan mentega.

Bercakap pasal mentega, menda alah ni mahal kalau nak banding dengan marjerin, lagi lagi yang jenama Buttercup tu. Guna sekali buat kuih raya dah habis. Baik beli game. Boleh main banyak kali.

Bercakap pasal game, kalau dah diri tu makan marjerin tak payah la nak sound orang suruh berhenti main game. Kau tu baik berhenti makan merjerin. Bahangong



14 comments:

  1. hoih! majerin punya budak.. ape ke hell nya motif entri nih?? adakah utk menyatakan perkaitan majerin dan game? argghhh!! sies gua x phm.. ahahahahahah.. xD

    ReplyDelete
  2. haha ko ni apehal dok link sane sini isu. marjerin bukan ke lemak sayur? buttercup tu mg sah2 da taley makan en. tak halal

    ReplyDelete
  3. @Miziey Kaitan? marjerin lagi teruk dr game la. hahaha

    ReplyDelete
  4. @LynN LoLa~~ Lemak sayur yang telah melalui proses hydrogenation. Proses ini telah dipercayai merosakkan vegetable oil tersebut sekaligus menghilangkan kebanyakan Vitamin E didalam minyak sayur tersebut. Marjerin juga mempunyai Trans-Fatty acids. haha. rujuk artikel INI..KAH KAH KAH. dah macam cigu kimia dah aku

    N satu lagi, buttercup tu halal la. aku baru cek kat portal Jakim. yang tak halal tu BUTTER CHURN..

    ReplyDelete
  5. lol putar belit
    Ahmad uzair

    ReplyDelete
  6. lu makan marjerin + main game. tengok lah pegi die macam mana

    babi. gua takda chance nak main mw3 lagi. kimak

    ReplyDelete
  7. @Abang Zam Haha. download suda. apa tggu lg??

    ReplyDelete
  8. hahahAYT*(W&^_$#()^_#$Y)*^(&*$#+_(EWR+_}T{
    #$

    ReplyDelete
  9. machaaaa!!! men COD4 can garena lah~ -Azim-

    ReplyDelete
  10. @Azim : xleh do. asal aku start dia kuar error. patch x ok kot

    ReplyDelete
  11. error tulis apew?

    ReplyDelete
  12. haha aku x igt pulak. nnt aku balik umah aku gatw sbb garena xleh bukak kat sini. kau ada kan yg boleh main punya? bak sini

    ReplyDelete
  13. owh, itu macam ka. ak x igt link dier. da lame kot. haha

    ReplyDelete
  14. marjerin =/= game.?
    defuq?
    mindfuq shyt.

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...