GP sudah Berhenti Menulis Di Blog Ini | downgila

Wednesday, November 16, 2011

GP sudah Berhenti Menulis Di Blog Ini


Hai. Nama gua Lelaki Taiping, gua pernah dimention oleh si GP didalam Post nya sebelum ini. Go SINI. Tanggungjawab gua berat sekarang. Dia dah jadi lebih kurang macam AC Mizal kena ganti tempat Aznil dalam rancangan Akademi Fantasia 6. Macam haram. Apakejadah si GP berhenti menulis blog ni gua pun tak clear. Yang gua tahu hari last gua jumpa dia, dia belanja gua motor sebijik.

"Hah lu nak motor apa..? Hah pilih..pilih.."

Pucuk dicita, gua pun apa lagi. Gua sambar Suzuki Panther sebiji. GP keluar duit RM8000 cash dari dompetnya. Sambil lewa je dia bayar kat apek kedai motor tu. Gua sempat intai dompet dia. Peh macam stor duit dompet dia. Gua jadi hairan. Jangan-jangan dia dah berhenti jadi miskin..

Semalam dia call gua. Dia cakap dia buat panggilan dari New Zealand. Gua haram tak percaya. Tapi bila dia panggil seorang kutu lalu-lalang dekat public phone sana suruh explain dengan gua, baru gua percaya. 

Sebab orang tu cakap loghat New Zealand. Apakejadah dia pergi sana gua pun tak tahu. Puas gua menggunakan segala ilmu duniawi yang gua ada untuk mencari punca. 

Tapi hari ni gua baru teringat balik. 2 bulan lepas dia ada cakap pada gua. 

"Gua ingat nak buat loan juga dengan bank dalam 50 ribu. Lepas tu gua nak lari pergi New Zealand. Nak mulakan hidup baru kat sana. Gua dah fedap duduk UM belajar formula bangang ni. Bank sure tak boleh jejak gua suruh bayar balik punya..Amacam..??"

Sah. GP sekarang dah ada kat New Zealand. Gua tak tau bila dia nak balik. Yang pasti dia tinggal satu pesanan je iaitu suruh gua ganti dia tulis dekat blog ni. Gua panas ni..Gua bukan panas sebab apa. 

"Hek eleh..itu hari cakap nak pergi sama-sama..pundeklah..!! Dah le gua punya akal pula tu..!!"

Notakaki : Hepi Besday kepada rumet gua lelaki Taiping, Harini jugak adalah besday akak gua.

10 comments:

  1. Ok hepy besday Laki Taiping. Fuuuuu~

    ReplyDelete
  2. hepi besday jantai taipeng
    ape lagi, simbah air sampah lah

    ReplyDelete
  3. Heppy birthday roomate gamepoint

    ReplyDelete
  4. ...
    ...
    ...
    smpai skrg gua masih blurr kenapa dan mengapa bdk GP ingin bhenti menulis? adkh kini dia ingin menukar minatnya dr menulis kpd melukis? heh!

    BTW, selamat hari lahir kpd rummatemu bdk taiping..

    ReplyDelete
  5. GP . bwk balik kat aku awek New Zealand dengan fresh milk tau . xD

    ReplyDelete
  6. Lelaki Taiping18/11/11 7:20 PM

    haha thankyou rumet! :D

    ReplyDelete
  7. dalam sibuk-sibuk kau merempat kat new zealand tu, kalau jumpa kyle pryor kata kat dia aku cakap HI

    ReplyDelete
  8. chilladud . dah masam peram lagi buat yogurt . xD

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...