Memori Muda Muda | downgila

Tuesday, November 15, 2011

Memori Muda Muda

(Klik untuk saiz asal)

Ni gambar kelas gua masa form 5 dulu. Gua tak ingat sangat apa nama diorang ni. Ingat nama manja je.

Lokasi : Pavillion kot

Barisan depan : Nak berak

Barisan tengah (dari kiri) : Vietnam-girl baru bangun tidur, Peace-boy baju kolar, Mat Indon Lepas Kerja, Eksotik Rimau Bintik Bintik nampak perut *((&()!&$$! , Mulut Itik Pakai Short Pants

Barisan belakang (dari kiri) : Kurang jelas, Seronok dapat 8A PMR

Tiada dalam gambar : Gua, gua yang tangkap gambar kan.

Sorang sorang set muka eksotik sangat lu orang boleh jumpa dalam muzium  je




12 comments:

  1. hek ele... tipu! lu mesti belakang minah nampak perut tu kan? gua nampak bayang lu.. heheh..

    ReplyDelete
  2. hazwanhensem!15/11/11 2:48 PM

    Style ! Zaman muda anda ada pavi ! Zaman muda aku layan summit ja kawan dgn bangla . XD

    ReplyDelete
  3. betul ni kau?
    Ahmad Uzair

    ReplyDelete
  4. BABI BABI BABI ()*&^%$RFTGHIUY&^T%RTYGH YG BINTIK RIMAU TU MMG MINTAK KENA LANGGAR!

    ReplyDelete
  5. i dont wanna live anymore!

    ReplyDelete
  6. i luv that tiger. ROARRRRR!!!! nak nombor boley?? aahaha

    ReplyDelete
  7. @Lyana M. HAHAHAHHA. langgar je kalau jumpa, tp kalau jumpa apon, lnggar dia dulu

    ReplyDelete
  8. @Anonymous Mmg tak laaaa....Aku form 5 pavi xsiap lagi construction

    ReplyDelete
  9. pic ni gua ade nmpak kat anti pavi kids nyer page. muahaha.

    ReplyDelete
  10. astaghfirulllah, astaghfirullah, astaghfirullah

    ReplyDelete
  11. gua nk minah berak 2...

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...