SIAPA BILANG GADIS MELAYU TAK MENAWAN? | downgila

Thursday, October 13, 2011

SIAPA BILANG GADIS MELAYU TAK MENAWAN?


Lepas kalah waktu pemilihan 1969, pada tahun 1970, Tun Mahathir telah menulis sebuah buku bertajuk The Malay Dilemma. Satu keluarga gua tak berkelip mata menonton TV.

"Eh gamepoint , kamu dah baca buku Malay Dilemma ni?" tanya ayah gua. Ayah gua kalau dah pakai 'kamu', maknanya dia tengah serius. Dan bila-bila masa saja dia boleh keluar quote omputeh.

"Hukhuk..belom lagi"

Sekarang pon gua belom baca. Tapi xbaca pon gua bersyukur sebab gua orang melayu dan awek melayu ayu2 gitu. Gua dulu dah mengayat Liyana Jasmay tapi time2 nak declare kredit gua abes pulak.Sebab rumah gua jauh dgn kedai topup, gua lepaskan Liayana Jasmay. Tak payah semak semak nak tanya kenapa kredit gua abes, Rimas gua... Apa apa pun,selamat gua xkapel dgn minah kat bawah nh....



Seram gua~

12 comments:

  1. ceh nak declare krdt abes. pigi da. hahahaha

    ReplyDelete
  2. @Pieja Aiesha Err....aku dah kawen. AHAHA. motif soalan????

    ReplyDelete
  3. ni bukan entry satu ketika dulu ke?

    ReplyDelete
  4. Yup. ni cracksevens punya aku import. Aku import sikit sikit. haha

    ReplyDelete
  5. liyana jasmay still mencari gp.. that y she still single.. :p

    ReplyDelete
  6. Hai abang admin. Agak-agak bila kita boleh couple?



    Kahkahkah!

    ReplyDelete
  7. Peh. sorg ajak kapel, sorg ckap aku abg ipar. mantap2

    ReplyDelete
  8. o0o0o.. patut la.. x smpt declare dgn liyana jasmay upenye.. asal lu x declare je dgn makcik hulk seperti tertera pada gambarajah diatas? ahahahahahah..

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...