Dada Gua Sakit Balik | downgila

Thursday, October 06, 2011

Dada Gua Sakit Balik

Gua  tak sure kenapa gua bulatkan puting Unker ni

Amaran : Ni post serius yang panjang dengan kadar carutan yang agak tinggi. 

Sejak akhir akhir ni dada gua dah start balik. Gua memang ada sakit dada sejak gua kena pukul time form 2 dengan abang abang tersayang. Sebab dia masa tu gua dengan beberapa lagi kutu lambat balik outing pastu ada sorg member gua kantoi bawak masuk rokok. Gua tak hisap rokok cuma gua dah sekali dengan diorang, so semua kena la. Babi. Gua tengah marah ni bila ingat balik. Dahi tengah berkerut mata habis sepet kasi nampak sikit gua punya marah

Masa tu gua dapat kebenaran balik bermalam. So, gua pun dengan sorang lagi kutu nama dia apis talib pun keluar la dengan niat nak bermalam dekat Cyber Cafe dekat depan Mines tu. Tapi disebabkan kebengapan masing masing duit tak cukup nak stay Cyber Cafe sampai besok pagi. Terpaksa balik malam tu jugak.

Bila gua berdua nak balik, tunggu la bas dekat stesen bas depan tu yang menghadap tren komuter serdang tu. Bila gua sampai, ada lagi 4 lagi kutu sekolah gua tengah lepak situ. So dipendekkan cerita gua terpaksa la balik sekali dengan diorang berempat.

Jam menunjukkan pukul 11.45. Bas terakhir malam tu masih belum kelihatan.

"Diorang bawak rokok kot Apis, kalau kantoi dengan kita sekali masak", jelas gua dekat Apis Talib

"Abis kau nak buat macam mana?? Ni bas last kot malam ni. Takkan kau nak tidur dekat stesen bas sampai besok bongok"

"Errrr....Betul jugak. Bedal lah..", gua redha

Sampai dekat Putrajaya, kitorang berenam kena jalan kaki ke sekolah sebab stesen bas terdekat memang tak dekat langsung dengan sekolah gua.

Nak dijadikan cerita nasib kitorang sangat tak baik malam tu, entah dari celah mana cikgu Penolong Kanan gua ada lalu situ, kutu kutu yang bawak rokok jadik gelabah dan buang rokok. Tapi kantoi. Gua dah mencarut carut dalam hati

Babi lahanat sial kimak kimak sialalalls[pakdpojafakingshitfjjpqwf[ semua keluar. Memang gua panas betul masa tu. Tak pasal pasal gua kena sekali

Dipendekkan cerita, kitorang berenam kena panggil dekat perhimpunan hari Isnin berdiri depan orang ramai. Macam celaka malu la sial!!!! Kesalahan : Seludup rokok. Macam babi gua tak salah la sial. Lepas tu cikgu BI gua cop gua "Budak Jahat". Faker.

Dengan cikgu gua tak kesah sangat, sebab gua lagi kisah dengan senior, memang lebam lebam akan dijamin lah. Malam tu gua dan beberapa lagi budak kena panggil masuk bilik. Masa tu la gua kena pukul. Memang masa tu teruk gila gua dan kutu kutu lain kena bedal. Nanti gua cerita lu orang tak percaya pulak

Paling teruk sorang kawan gua. Memang lunyai gua tengok. Masa tu jugak lah gua kena penerajang sekali dekat dada. Melambung kebelakang. Serius gua tak tipu. Form five mas tu besar besar kot. Gua melambung pastu terus dada gua sakit gila. Gua kena penerajang memang tepat2 dekat tengah tengah dada. Berpeluh macam babi+sakit gila+gua tak salah

Sejak haritu, bila gua bersin, batuk atau apa apa yang melibatkan mengembangkan dada, dada gua sakit. Gua pernah pergi klinik cek. Tapi doktor cek ala kadar sebab gua tak bagitau sebab sebenar dada gua sakit. Bila doktor tanya kenapa. Jawapan biasa junior junior masa tu...

"Saya jatuh masa main bola semalam..."

16 comments:

  1. Lepas sekolah habis pon tak penah cek ke?

    ReplyDelete
  2. Pergi la cek. bahaye kot. :-(

    ReplyDelete
  3. Ko, hafiz talib, ayam, teh. aq igt kot. hohohoh

    ReplyDelete
  4. dalam hati gua mencarut "padan muka"

    ReplyDelete
  5. @Anonymous Haah. yg teruk gila tu teh ah. Biskut bantai dia sampai lunyai. pukimak punya biskut

    ReplyDelete
  6. tudia . semalam salah aku ka apa ?? @.@

    ReplyDelete
  7. Err...ni lama dah. hahaha

    ReplyDelete
  8. mana la tau . kan kat steven anda duduk sebelah aku . sory2 =.="

    ReplyDelete
  9. bahahaha. weh nak gambar!

    ReplyDelete
  10. gambar yg adik lanaya snap aritu

    ReplyDelete
  11. kalau lu sekolah campur ngan perempuan konfem lu hot stuff sbab lu bad boy. konfem tiap tahun tukar awek.

    ReplyDelete
  12. Masa tu lu kantoi dengan cikgu apa doh? Syed Agil ke?

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...