ROMPAKAN DI KEDAI MAMAK | downgila

Wednesday, September 07, 2011

ROMPAKAN DI KEDAI MAMAK



Wahai rakyat Malaysia tak payah la buat kerja desperate macam ni. Sesungguhnya gua lagi respek bader bader yang isi minyak dan makcik cleaner. At least dioragn carik kerja duit halal.

Tapi yang penting sila fast forward ke minit 0:23..mamat yang amik cash register tu terjatuh padan muka haha bodoh

Jadi, sebagai konklusi, jom sama2 amalkan ilmu kebal kiyai salleh batu pahat biar lahanat2 ni semua masuk dalam. waklu waklu!!!

7 comments:

  1. kalo kau dalam situasi diatas ko buat ape?.

    ReplyDelete
  2. Minah yang kat minit-minit awal tu gila cekal! Hebat gila dia tolak mamat tu buat taktau ja.

    ReplyDelete
  3. @Umie Artoqiemie Aku lari ah. xyah bayar satu, safety satu. haha. power x idea aku?

    ReplyDelete
  4. @Lyana M. mamat tu nk cilok handbag dia tu kann,,mesti ah cekal

    ReplyDelete
  5. kalau aku pun aku lari dol

    ReplyDelete
  6. youtube kena block di sini

    ReplyDelete
  7. Aku baru nak tanya apa yang minah tu pertahankan sangat tu. Haha.

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...