FRIGHT NIGHT MOVIE REVIEW | downgila

Monday, September 26, 2011

FRIGHT NIGHT MOVIE REVIEW


Bodoh Bodoh Bodoh Bodoh Bodoh Bodoh Bodoh Bodoh Bodoh Bodoh Bodoh Bodoh Bodoh Bodoh
Bodoh Bodoh Bodoh Bodoh Bodoh Cerita Bodoh  Bodoh Gila Bodoh Nak Mampos Bodoh Lahanat Apasal Kau buat Cerita Ni Bodoh Kenapa Aku pergi Beli cerita Bodoh  ni!!

Tu je review yang gua mampu buat. Dah memang cerita ni bodoh. Sesiapa yang berhajat nak beli tak payah la membazir duit beli cerita ni. Gua pun tak tahu macam mana Collin Farrel boleh terima nak berlakon cerita Bodoh  ni. Yang best dalam cerita ni makwe main character dia hot je. Yang lain semua Bodoh.

Cuma semalam, time dalam lift, time tu semua orang dah habis tengok cerita Bodoh ni, masing masing bergegas pulang sebab besok hari isnin. Masing masing dah start kerja, kelas dan sebagainya, semua bergegas ke arah lift. Yang ada dalam lift time tu adalah gua, Sarawak, Slim, Azpau Noob, Shuk dan 4 orang makwe yang muka pun tensyen dengan pembaziran RM11 tiket wayang.

Keadaan dalam lift senyap. Semua orang hanya bermain main mata sahaja. Tak berani bersuara dan bershuffle. Gua tak suka keadaan macam ni. Gua kena 'break the ice'. Tibe tiba gua dapat idea, Gua nak jugak jadik Vampire. Gua terus buat bunyik macam

"Akkkhhhhhhhhhhhh"..GO SINI UNTUK BUNYIK YG LEBIH JELAS. HOVER MOUSE KAT GAMBAR SPEAKER ITAM PLAY TU


Serentak dengan tu, keadaan dalam lift terus jadi bising. Haha. Semua teringat cerita Fright Night yang sangat bodoh. Dengan makwe makwe dalam tu gelak sekali.

So, gua nak cakap gua memang power dalam merapatkan silaturrahim antara sesama manusia.

9 comments:

  1. haha ingtkan citer ni best eh,

    ReplyDelete
  2. bodoh sangat ke cerita tu? banyak betul lemparan kritikan ;\

    ReplyDelete
  3. Nasib baik aku tak g tengok movie ni haritu.

    ReplyDelete
  4. tak pernah tengok wayang.....

    ReplyDelete
  5. @Lyana M.Tahniah. anda telah berjaya save rm11

    ReplyDelete
  6. @Farida Amira Sangat bodo. tak caya tanya shuk

    ReplyDelete
  7. hahaha.. pas nie nak tegur org guna cara gp arr.. :D

    ReplyDelete
  8. haha. jgn. nnt org lari

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...