Pancut Dalam Telinga III | downgila

Wednesday, January 11, 2012

Pancut Dalam Telinga III

Gua tengah exam ni, takda masa sangat nak menulis so gua buat Pancut dalam telinga 3 la.. Kali ni memang awesome. Kalau boleh pakai headphone lepas tu tengok video 1st tu dalam 720p. (HD). Enjoy..

Video 1st memang awesome, gua tengok macam "Lahanat kreatif mat saleh zaman sekarang!!"

Video kat dalam

Kali ni lain. Play ni dulu 4 saat. Gua rasa yang ni pasang volume dia bagi full. Yang video no 2 tu jangan full volume. ni bg HD


Baru play ni.





Notakaki : Thanx Cina for the tip

6 comments:

  1. Okeyy ini memang ohsemmmmmm gileeeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. sgt mashammm.eh?haha
    weh.goodluck doh.

    ReplyDelete
  3. gud luck woii. kemain pancutan padu kau

    ReplyDelete
  4. ITSS AWE TO THE SOMEEEEEEE!!!!
    Niceee~
    heheh.

    Memandangkan semua wish gud lak, gua pun tanak ketinggalan lah mengucapkn gud lak kpd kamu ajewan. Smoga suksessss yo~
    :D

    ReplyDelete
  5. @Anonymous Awat hang degil tak letak nick

    ReplyDelete
  6. hai ajewan :P

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...