Masalah Twitter | downgila

Wednesday, October 24, 2012

Masalah Twitter

natasha evans twitter BBNU budak sekolah

Sekarang gua macam ada rasa lagi menaik tulis kat blog berbanding dekat Twitter. Twitter sekarang penuh dengan Beruk Baru Nak Up (BBNU) yang tak habis habis cerita pasal kekasih hati, masalah cinta atau pun tension PMR dah dekat. Contohnya macam ni


macam ni
Dan ini
Dan ada jugak yang macam ni
Dengan wujudnya beruk beruk macam ni, gua dah malas sangat nak masuk campur hal hal Twitter. Buat apa susah susah ada website sendiri tapi tulis banyak banyak dekat website itu Jack Dorsey yang punya?

Lepas tu boleh pulak ada jugak lagi pakcik menteri mana entah cadangkan untuk budak budak boleh bawak henpon pergi sekolah?

22 comments:

  1. hahah motivasi freee tu woi

    ReplyDelete
  2. ini jenis serupa kambing bakal dikorban kan jumaat nanti. tap gua aktiv woo kat tuwiter

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai bukan prempuan suka ke tweet gini?

      Delete
  3. Aku twitter ni memang jarang main... Baik update dekat blog lagi bagus.

    ReplyDelete
  4. Yang lagi tragis ada pulak makhluk yang penggunaan bahasanya memang distorted habis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap lu jgn ikut sama

      Delete
    2. Gua rasa kerajaan kena mengambil berat masalah ni.

      Delete
  5. kau buat lah sekali, boleh join BBNU apee. mane tahu nanti tetibe ade lesung pipit. eh? XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh lau tak habis2 kes lesung pipit apa cerita

      Delete
    2. motif kat hujung sekali tu ade kacak? puiihh -.- haha

      Delete
    3. masa aku buat blog ni dia automatik ada. aku pun xtaw

      Delete
  6. aku tak de twitter lah .
    best ke ehh ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kalau kawan2 kau ada skali. tp bila beruk macam ni penuh jd spoil

      Delete
    2. kensel ahh wat twitter .
      hmm .

      Delete
  7. What to do. Dah sampai phase bbnu fb lari twitter. Kita la yang kena seek for new one.

    ReplyDelete
  8. weh, twitter tu menda? haha..

    ReplyDelete
  9. arrgghh!! lu sajikan mata gua dgn menda2 mcm ni??? tensi!!

    ReplyDelete
  10. gua nak layan Google+ plak. hahaha

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...