Masuk III | downgila

Tuesday, October 30, 2012

Masuk III

Tadi sepupu aku ada upload gambar lama. Bila perati 2 3 kali ianya adalah gambar mak aku masa dia kawen dulu dulu. Peh mak comel gila rupanya. Masa tu mula la mata mencari cari kat mana la aku. Mak ada pegang sorang budak. Aku yakin itu adalah aku sebab budak tu comel betul.

Tapi bila pikir pikir balik masa mak kawen, aku mana ada lahir lagi. Kah kah kah. Bergeliga sungguh otak ni. Patutnya aku stop je belajar, jadi menteri. Kah kah kah

13 comments:

  1. Hahah. Why not kau upload jer gambar tu. Aku boleh tolong confirm kan either itu kau atau tak? huhu~

    ReplyDelete
  2. Hahaha... Nasib dah diperbetulkan dekat ayat last tu..

    ReplyDelete
  3. hahahah. memang patut jadi menteri..

    ReplyDelete
  4. ko kene jadi menteri luar dalam negeri

    ReplyDelete
    Replies
    1. menteri kewangan rasanya..hehe

      Delete
    2. tak kesah la menteri apa janji aku kaya hahah

      Delete
  5. kami mahu gambar. gambar. gambar. mana gambar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi bapak aku marah nnt hahaha

      Delete
    2. Gambar mana.. Haha... Kami tuntut gambar..

      Delete
  6. hng upload la gambaq, mana leh imagine

    ReplyDelete
  7. kadang bila "terlebih yakin" akan ada fikirkan sebegitu, heh.

    ReplyDelete
  8. aku pun penah cari gambar aku dalam album mak aku kawin dulu.
    kemain hareyyy boleh cari gambar sendiri.
    =.=

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...