Pakistan Noobshit II | downgila

Saturday, June 30, 2012

Pakistan Noobshit II

Tadi masa ada lori nak kena angkut masuk bengkel, supervisor gua mintak la Pakistan jaga helmet tu kawal traffic sekejap. Tu la pertama kali gua nampak dia berdiri. Barulah nampak ketinggian sebenar. Celaka, tinggi juga Pakistan ni. Sekali gua pandang, agak agak, dy/dx, tambah tolak, tolak pampers, susu anak semua, gua rasa tinggi dia ni mau sampai 1.95m juga. Kalau pekena berdiri sebelah dia, kepala gua paras dada dia je. Anak haram tinggi.

Kalau macam ni, gua rasa kalah juga gua kalau ajak bergelut dengan dia ni. Tapi dia tinggi kurus. Gua rendah tapi perut six pack ada 7. Tapi takpa, kita tengok dulu macam mana pergi tak pergi nanti. Ada apa apa gua update sini.


6 comments:

  1. six pack + 1 ke ?
    bole pegi jauh tak ?

    ReplyDelete
  2. mihmih..sekurang nya bahasa melayu kau lebih maju
    ahahaha ok -.-

    ReplyDelete
  3. kalau ko menang, ko cite aa..

    ReplyDelete
  4. conferm kalah .. haha.

    ReplyDelete
  5. wa tunggu lu update.miahaha

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...