Klcc, Jerebu, Suzuran | downgila

Saturday, June 16, 2012

Klcc, Jerebu, Suzuran

Suzuran japan surgical mask trend downgila

Ok secara rasminya gua dah habis exam. Jadi hari ni daripada duk melanguk depan laptop macam bodoh ada baiknya gua pekena keluar KLCC jalan jalan cuci mata.

Dengar cerita dekat Indonesia ada kebakaran hutan peringkat king. Sampai KL asapnya. Tapi, keadaan KL yang berjerebu sekarang tidak mematahkan semangat gua. Sebelum pergi, ada juga gua angkat satu topeng mulut untuk menutup hidung dari asap jerebu. Beli dekat kolej 12. RM1.50. Macam sial topeng bodoh macam ni RM1.50. Dah la tak grip. Kena tiup angin sikit mula la nak tercabut. Macam pondan. Tapi tu lah.....asap jerebu ni bahaya. Lu orang tahu tak?

Sampai stesen LRT, gua jadi terkejut, gua sorang aje rupanya yang pakai topeng ni. Majibai. Orang lain semua duk buat rilek tak pakai apa apa. Bernafas gitu aje. Siap pandang pandang gua macam la gua geng geng Suzuran. Pelik betul gua. Asap jerebu ni bahaya. Lu orang tahu tak? Tak sayang paru paru ke mende?


14 comments:

  1. tula minda rkyt msia sume minda kelas ke 4setengh... kononnye kebal.. al maklum blaja tinggi sgt smpi tingktn 6 atas .. selagi x terhantuk x de ngadah2 nyer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kelas ada 3 je. power malaysia rupanya

      Delete
  2. KEEP FLYING HIGH !

    eeh , ni cite pasal jerebu ke ?
    igt kn cite sal crows zero .
    sori gp sori .

    ReplyDelete
  3. apesal auntie tu emo semacam aje

    ReplyDelete
  4. mcm mcm gy org nippon ni hhehe

    ReplyDelete
  5. mahal.minta aku free je beb
    haha.betul weh.terukkkkk kot nengok nye -.-
    esok br nak rayap.haha

    gua pakai gua pakai

    ReplyDelete
  6. ko beli ke? haiya..leh dapat free beb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha semalam gua nak cepat. tp kat mana ntah boleh dapat free?

      Delete
  7. asal ko tak mintak kat aku je?
    nurse ada berlambak topeng yang pesakit tibi kena pakai tu wehh.
    HARHARHAR

    ReplyDelete
  8. klcc kena jerebu? sini pekan bodoh gua ni stedi je takde pencemaran

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah tggu la nanti sampai baru lu taw!

      Delete
  9. haha, jem meleis kita ni..
    dorang hidup serombong kapal tahu..sekali sedut macam tut LOL

    ReplyDelete
  10. berhati2 waktu jerebu ni.

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...