Tragedi Di Masjid Jamek | downgila

Tuesday, June 19, 2012

Tragedi Di Masjid Jamek

masjid jamek ramai station stesen malaysia lrt star kuala lumpur downgila

Hah selamat pagi. Gua baru aje mencelikkan mata ni. Semalam gua balik Lipis. Letih mengalahkan letih Foo Kok Keong berlawan badminton dengan Lee Chong Wei. Lee Chong Wei tahu, bukan Hafiz Hashim. Semalam masa di Stesen LRT Masjid Jamek, orang beli tiket punyalah ramai. Manual panjang, automatik pun panjang. Gua ambil jalan selamat. Gua pilih manual.

Jadi gua terpaksa berbaris. Panjang betul barisan. Kalau kira kira dan bundar bundar sikit, tolak bangla, indon, boleh buat 4 team bola separa professional. Kalau tolak kuat sikit, banglas tersebut akan jatuh.

Sambil tunggu giliran untuk gua berurusan, tiba-tiba gua termengelamun. Jauh betul mengelamun. Lain macam dia punya pergi.

Sedar tak sedar dah sampai giliran gua. Muka akak sedap mata memandang jaga kaunter itu dah betul-betul depan gua. Gua pun apa lagi..jadi kucar-kacir order tiket..

"Liverpool.."


12 comments:

  1. Lu bukan dok Amsterdam ke brader?

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang la. tp ni aku balik rumah no 5 aku. cuti sekejap je kan. cuti panjang nnt baru balik Amsterdam

      Delete
  2. Rumah no 3 ko kt lipis 2 kt mne..?cm knl je lu ni.....

    ReplyDelete
  3. memang tragedi terbaca entri ni ;D

    ReplyDelete
  4. entri tragedi jugak

    eddifadhli.blogspot.com (-___-) !!!

    ReplyDelete
  5. pergh.untung liverpool.
    kahkah

    ReplyDelete
  6. liverpool ?
    underground path pnye train ke ape ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih kurang la. yg laju punya. kat malaysia baru bukak

      Delete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...