Pakistan Noobshit | downgila

Thursday, June 28, 2012

Pakistan Noobshit

Kat pintu masuk site gua dekat Mutiara Damansara ni, ada satu pondok simpan helmet keselamatan tu, yang jaga pondok tu ada la sorang pakistan muka macam cilake mengantuk 24 jam. Dada berbulu nakharam lebat, baju kuning, gua yang duduk kat kaunter ni dah boleh bau dia punya busuk. Mandi pakai bubur kacang agaknya.

Dari hari pertama gua masuk, apa yang gua cakap semasa urusan pemulangan helmet keselamatan, Pakistan ni mesti buat muka mengantuk dia sambil angkat tangan.

Hari pertama
"Terima kasih..", dia angkat tangan + senyum.

Hari kedua
"Thank you..", dia angkat tangan + senyum.

Hari ketiga
"Kejap je eh, saya nak keluar, jangan bagi orang lain pakai". dia angkat tangan + senyum.

Tadi (Hari keempat) gua nak test test power sikit,
"Hello Jin Baghdad...ada senang tak..??", pun dia angkat tangan + senyum.

OK SAH!


12 comments:

  1. kau mendajal orang mmg best! hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha salahkan dia la siapa suruh x reti cakap melayu

      Delete
  2. hahah dia xreti.kau ajar la..xpun kau la berbahasa dia.
    hahaha.weh.aku rindu kau doh.haha

    ReplyDelete
  3. hahahah malang sungguh itu pakistan. tp mana kaw tau die pakistan

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Cari rezeki yg halal ape la salah dye.. jgn salahkan ibu yang mengadung
      hahaha

      Delete
  5. bodoh punya olang.... jgn hina lebih2, ko 2 keturunan mana jangan maen hina jew entah2 owner log nie yang tak paham

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa ntah kau nk ckp? wat lek sudah. org nak melawak aje. tak suka tak payah baca, aku x heran pun -_-"

      Delete
    2. entohnye, ayah dia pakisan agaknya

      Delete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...