Pakistan Noobshit | downgila

Thursday, June 28, 2012

Pakistan Noobshit

Kat pintu masuk site gua dekat Mutiara Damansara ni, ada satu pondok simpan helmet keselamatan tu, yang jaga pondok tu ada la sorang pakistan muka macam cilake mengantuk 24 jam. Dada berbulu nakharam lebat, baju kuning, gua yang duduk kat kaunter ni dah boleh bau dia punya busuk. Mandi pakai bubur kacang agaknya.

Dari hari pertama gua masuk, apa yang gua cakap semasa urusan pemulangan helmet keselamatan, Pakistan ni mesti buat muka mengantuk dia sambil angkat tangan.

Hari pertama
"Terima kasih..", dia angkat tangan + senyum.

Hari kedua
"Thank you..", dia angkat tangan + senyum.

Hari ketiga
"Kejap je eh, saya nak keluar, jangan bagi orang lain pakai". dia angkat tangan + senyum.

Tadi (Hari keempat) gua nak test test power sikit,
"Hello Jin Baghdad...ada senang tak..??", pun dia angkat tangan + senyum.

OK SAH!


Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...