Buat Baik Berpada-pada, Buat Jahat Sekali Mula La Nanti Nak Buat Lagi | downgila

Tuesday, July 03, 2012

Buat Baik Berpada-pada, Buat Jahat Sekali Mula La Nanti Nak Buat Lagi

tangan di dada mata ke atas Farahin Mohd Jais

Waktu tepat pukul 12, waktu rehat bagi pekerja di site gua.

Suasana sunyi. Semua mata menumpukan perhatian kepada gua yang sedang berdiri di hadapan. Seperti guru berpengalaman, gua bersuara..

"Ehem ehem...Saya punya misi sekarang, sebelum umur 30, saya nak naik haji.."

Satu site histeria. "Hak tuih..!!" saja dekat 9 kali gua dengar. Yang buat tangan ke dada mata keatas macam cilake ada 5.

Gua senyum 'hehe'

Betul. Buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali.

Notahaktuih: gambar makwe tu gua cilok dari SINI. Pergi la tengok tengok blog dia. Kalau dia tak buat muka macam tu, dia ni comel juga (Ayat pancing makwe)

10 comments:

  1. amboi. kemain cilok gambar semata entri punye ttdmka

    ReplyDelete
  2. Ehem2. Awek lu ek? niceee!! :D

    ReplyDelete
  3. amboi. takda muka molek lagi ke

    ReplyDelete
  4. gua syak lu kenen awek tu

    ReplyDelete
  5. ngeri siak muka !
    bole mimpi ngeri ni .

    ReplyDelete
    Replies
    1. gagaga, apasal sume mmprtikaikn makwe tu

      Delete
    2. tu gua tak tau ahh .
      tapi attraction pertama yang gua nampak memang muka dia .
      aku rase kalo vote kat kari-ngeri ni tiptop .
      :D

      Delete
  6. hazwankamar5/7/12 9:30 AM

    lahai omeynyew

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...