Pesan Ringkas: Makwe | downgila

Monday, May 27, 2013

Pesan Ringkas: Makwe

Lepas ni kalau lu orang jumpa makwe makwe yang tulis macam

"Eh berani betul cakap kite ni budak sekolah! tak tau ke umur kite dah 23!"

"Ehhh pakcik ni tak habis habis cakap i macam 16, i dah keje taww!!"

"Cashier wayang ni semua tanya betul ke dah lebih 18!! Eiii marah!!"

Lu orang puji je lah cakap diorang tu muka nampak muda ok? Kesian juga gua tengok orang orang orang macam ni. Nak paranawei karang perempuan.

Notaringkas: Gua banyak kerja sekarang. Semua pun ringkas. Gua mandi pun jadi ringkas. 54 saat.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...