Cerita Ringkas: Sekilas Berborak Dengan Pami | downgila

Monday, May 27, 2013

Cerita Ringkas: Sekilas Berborak Dengan Pami

Tadi masa dalam tandas, gua tengah pekena buang air, tiba tiba gua sedar yang pemegang flush dia patah. Gua pun jadi tak tentu hala 2 saat. Baru gua nak bergerak ke sinki, gua nampak Pami masuk. Gua batalkan niat ke sinki dan kaver kaver macam tengah on the way jeee lagi.

Pami dengan bertuala nipis pun tegur gua. "GP!"

Gua pun balas balik. "Pami!"

Lepas Pami masuk tandas gua terus sprint ke sinki untuk mengambil air bersih. Selepas selesai, gua pun menegur Pami yang sedang berada didalam tandas.

"Mandi ke Pami malam malam ni?"

Pami tak jawab. Gua saspek dia tengah berak je. Orang tua tua kata masa berak tak elok bercakap.

6 comments:

  1. betol.mase berak jangan bcakap nanti jin masok mulut ko hahahaha

    ReplyDelete
  2. mujur tinja tu dapat di bersihkan dengan air..

    ReplyDelete
  3. Ada orang sambil berak suka nyanyi.. Eh bukan aku k. hahaha

    ReplyDelete
  4. Bukan tak nak cakap. Dia fokus nak membuang.

    ReplyDelete
  5. atau dia pengsan ? atau bukan dia yg berada di dlm toilet tika itu . jeng3

    ReplyDelete
  6. lu kejam sial x sound member toilet xde pili. hahaha, abes nk basuh cammana. hahahaha

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...