Malam Penghargaan Dayasari (MPD) 2013 | downgila

Wednesday, May 22, 2013

Malam Penghargaan Dayasari (MPD) 2013

Gua malas ulas panjang. Ni MPD terakhir gua, Slim, Taiping, Salak, Sarawak, Aspau, Azri dan yang lain lain. Selama 4 tahun ni gua berbangga setiap tahun, budak meja gua yang akan menang pakaian paling smarvo. Ini tahun keempat berturut turut Frank menang. Tahun ni entah dia nak bawak siapa pergi bermalam dekat hotel Swiss Garden tu gua tak tahu. Yang penting bukan bawak Cik Norsyam le.

Video presentation mantap. Makanan ok. Audio ok. Salak ok. Afif tak datang, tak ok. Meja gua serupa musang, sekor sekor makan macam mangsa tsunami. Letak makanan, 4 saat licin. Cilaka! Kah kah kah, tapi gua enjoy. Yang penyelia sound meja gua bising apa kes? Nak kena garfu terbang?

Malam penghargaan dayasari kolej kediaman kelima universiti malaya MANDETA kolej kesebelas

 Notakaki: Masa nyanyi lagu kolej last last tu pepalih sedih jugak sebenarnya. True tak true la gua kabor.

gambar kredit Idris Ashari

12 comments:

  1. senior paling lama kat kolej. apadahal hahahahahah

    ReplyDelete
  2. nak sebak sekali ah.boleh?

    ReplyDelete
  3. masih kasual macam taun lepas .
    tapi taun lepas tak berebut makanan , apasal taun ni macam musang ?
    lain tablemate ke GP ?
    btw tahniah bro .

    ReplyDelete
    Replies
    1. kasual je lah aku xde masa nk bergaya ni hahaha. seluar tahun lepas la tu

      Delete
    2. taun lepas gaya ala² pegawai bank .
      taun ni ape pulak ?

      Delete
    3. pegawai bank gred 1

      Delete
  4. muka kau mcm remaja umor 19.

    ReplyDelete
  5. muka lu mintak selipar jepunla bro. ish, x tahan betol kaki gua nk naik ni.

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...