Rehat | downgila

Wednesday, April 03, 2013

Rehat

Itu hari gua pergi klinik sebab asal pukul 6 je gua pening. Doktor cek dia kata telinga gua ada problem sebab selalu sangat dengar lagu kuat kuat. Taik telinga dah masuk kedalam. Patut lah bila gua korek tak keluar apa apa tapi selalu pening. Doktor kasi ubat makan dengan ubat titis kasi cair itu taik telinga. Ubat titis gua pakai. Ubat makan gua tolak tepi. Licik.

Jadi, sejak akhir-akhir ini kepala gua diserang sakit berdenyut-denyut sampai rasa nak 'penampor' tengok student lalu depan gua berjalan terenjut-enjut..Jadi gua nak berehat sekejap sambil baca buku bau susu yang gua baru beli dekat Popular itu hari guna voucher buku. Terima kasih kerajaan. Gua belum daftar mengundi lagi.

utopia high lawak slaium downgila

Notakaki: Buku bau susu sebab monyet serang bilik gua itu hari buat parti bogel mandi dengan susu gua. Anjing punya monyet. Buku ni pulak lepas gua pekena baca haram tak lawak langsung. Membazir duit aje. Puih

11 comments:

  1. Lu kena migrain la azaz. Pe lagi jangan nak stress sangat! in before "Welcome to migrain-ers club!!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan migrain. lu migrain sorang2. hahaha

      Delete
    2. hahaha..tak yah nak menafikan...simptom yg lu gitaw tu dah cukup dah mempositipkan perkara tersebut. haha

      Delete
  2. belilah lawak kampus. under 18 pun terbaik

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa tu aku igt yg ni lagi lawak, sekali harammm

      Delete
  3. aku cari utopia tak jumpa² pun .
    utopia dah takde ke ?

    ReplyDelete
  4. ape pulak monyet tu anjing?
    dah ko cakap pakai voucher, ape pulak membazir duetnye?
    eh. okbye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. membazir la sebab aku ada tambah rm2.50 nak beli buku tu

      Delete
  5. nasip baik pukul 6.
    kalau time magrib..
    hmmm paham-II senirik jelah~

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...