Gatal | downgila

Wednesday, April 10, 2013

Gatal

hujan kuala lumpur Rain on 5th Avenue

Sekarang Kolumpo asal petang je hujan. Lebat dengan segala kilat pun datang satu pakej. Ni gua tengah sedap sedap main pesbuk tetiba baru teringat kain tuala ada dekat ampaian tak angkit angkit dari pagi. Hah makan...Basah kuyup.

Tapi takpalah lagi sebab tau basah sebab hujan. Ni pagi tadi gua nak mandi, ambil tuala dekat ampaian pun basah juga. Mana datang hujan gua tak tahu. Gua syak ni Tukachil la ni sedap sedap basuh lantai tingkat atas lepas tu dia main simbah je air basuh lantai ke bawah.

Patut la badan gua dah start gatal gatal. Tiu nia seng..



8 comments:

  1. Kain jemuran budak atas tak perah abis kot bro...

    ReplyDelete
  2. keh keh mandi air lantai ke bro

    ReplyDelete
  3. imejin baju uniform aku kaler putih tu kena air lantai budak-II floor atas cuci lantai tanpa belas ihsan.
    clorox pon tak hilang.
    last-II ke tong sampah la uniform tu.
    T____T

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...