Tangan Kata Jangan, Otak Kata Silakan | downgila

Thursday, April 11, 2013

Tangan Kata Jangan, Otak Kata Silakan

DOWNGILA MEAT SPIN

Gua tengah sedap layan Trouble Trouble Trouble Taylor Swift. Sekali gua ternampak member 2 orang berborak sambil 'spiking' english. Gua terbaca dan baca. Tiba tiba kawan yang sorang ni tweet:


"Apa ni 'Meat Spin'...", gua jadi tertanya tanya. Lalu terus jari secara automatik google. Dari keputusan google gua, Benda ni mesti benda bodoh dan membazir masa ni. Otak  cakap jangan klik link pertama tu. Tangan diserang cibai mengada-ngada nak jugak klik.

Tangan: Nak klik ke taknak klik? Klik? Ke tak payah?

Otak: Klik laaa kemak, bukan susah.

Tangan: Serius?

Otak: Klik la sial. Susah sangat.

Tap! Gua klik link pertama.

FAKING!!!!!!

Setan setan setan setan!!! Yang lagi setan rumet gua ada dekat belakang, pandang gua semacam terus. Fak! Lu orang jangan pergi google 'Meat Spin' lepas tu klik link pertama tu. Gua dah bagi amaran keras dari kerajaan ni.
Search item : harlem daphne iking parlimen bubar pru13 justin bieber monyet diana remy ishak pasaraya NSK rumpai laut collagen ops daulat sulu menteri papagomo rusdi ramli nora danish menteri pertahanan kiram spm najwa latiff seksi hak rozita berita terkini lahad ops daulat pengganas

22 comments:

  1. The human brain cannot process the word jangan........thus, i pun tersearch. fuck

    ReplyDelete
  2. wadefak !
    perasaan 'curious' gua memakan diri gua sendiri .
    nasib baik officemate gua takde .

    ReplyDelete
  3. I muntah lepas tengok. Sumpah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. literally muntah???? hahahah siapa suruh tgkkkkk

      Delete
  4. cilakalah kamu wahai gp hahahah

    ReplyDelete
  5. kah8!!!!!!!! mesti bernanah mata lu kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Tuhan bukan setakat nanah.

      Delete
    2. bukti lu bukan kerabat sodomi. bagus!

      Delete
  6. you're officially gay!!!

    demyu. aku tahu lah ni tengah pilihanraya!!! mampuih mu kalai DSAI google benda ni woi!!! hahahahaha

    ReplyDelete
  7. Tak sangka kau gay!

    Nasib baik aku bijak sikit walau otak aku mmg scumbag suruh tekan.
    Jari ni mampu tolak sikit gi tekan kat bahagian image.
    Dah boleh dapat gambaran macam mana.

    Fuuhhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah xfeel la tgk gambar jeeeeeee klik la klik laaaa

      Delete
  8. Meat spin... Lol. Member aku pernah terbuka masa dekat cc. Pakcik yg duduk sebelah tu usha semacam je.

    ReplyDelete
  9. ak tak tdo malam nie mmg salah ko gp

    ReplyDelete
  10. ko tahu kan GP, yang manusia sejagat ni memang akan klik. aku tataw nak kata ape. da aku pon remaja remaji gak en.. lol semua orang tengok bende yang ko suggest ni.. baik ko taubat.. n delete post ko,dosa kau berantai selagi semua manusia sejagat ni klik gara2 lu punya side neh... derang tengok berdosa..kau dapat gak pakej yang sama walaweh.. sejuta orang tengok sejuta ko dapat dosa.hahahaha takut aku pk. nasihat saja bro. suke hati lu r. >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih nasihat bro. =)

      Tapi aku kurang setuju sikit dgn statement kau.

      "Semua orang tgk benda yg kau suggest"
      Bila masa aku suggest suruh kau tgk? aku tak igt pulak aku ada suggest.

      "Dosa kau berantai selagi semua manusia sejagat ni klik gara2 lu punya side neh"
      Bila masa aku kasi link untuk kau klik? Aku dah terang2 cakap JANGAN PERGI GOOGLE N KLIK dekat post kat atas tu. Kalau sapa2 ada degil pergi klik jugak, bukan la dalam tanggungjawab aku dah.

      So, berdasarkan prinsip yang sama. Kalau seorang ustaz ni cakap JANGAN PERGI MINUM ARAK, ARAK NI HARAM, then ada seorang ni degil pergi minum jugak arak, ustaz tu yg berdosa la ye dok?

      Delete
    2. burnnnnn. hahahahahah anon sedap aje ckp.

      Delete
  11. aku dah cuba ikut cakap kau, jangan, dan jgn.. tp jari jemari aku terus menaip dan menaip serta meng"klik" maka tercemar lah penglihatan kau...
    """"sial sungguh"""""

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...