Sapa Like Video Ni Mak Dia Hitam | downgila

Thursday, April 18, 2013

Sapa Like Video Ni Mak Dia Hitam



Persatuan Lelaki Sejati Semalaysia telah bermesyuarat malam semalam dan telah mengeluarkan kenyataan bahawa kaum lelaki di Malaysia dilarang melakukan gaya "Gwiyomi". Menurut presiden jika terdapat ahli melakukan gaya tersebut maka keahliannya akan dilucutkan dan dipaksa menjadi ahli persatuan Baby AA atau dikenali Baby Azwan Ali.

Sekian. Selamat mengundi. gwiyomi Cute Malaysian boy doing Gwiyomi malaysia gwiyomi gwiyomi tutorial

16 comments:

  1. apa kata engko test buat gyomi pulak. aku nak jadi pengadil

    ReplyDelete
  2. Oh god wai...? Pulangkan virginity mata gua.
    Inb4 mohon bobo yang buat cover lagu sayang tu buat gwiyomi lak.

    ReplyDelete
  3. mashaAllah.. my eyes.. it burns!

    ReplyDelete
  4. Gua tak sanggup nak tekan play.

    ReplyDelete
    Replies
    1. elehhh kau tekan jugak kan. meat spin pun kau tekan ini kan gwiyomi omey angat

      Delete
  5. 1. Aku ingat saiful apek.
    2. Jilaka keding rambut macam nenas terlebih ranum
    3. Gaya gwiyomi hanya untuk makhluk yang comel termasuk lelaki yang comel. Bukan untuk makhluk jilaka ini macam.
    4. Kill him before he plant his eggs.!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Aku igt dia ni keledek
      2. Rambut dia swag

      Delete
  6. RAMBUT AKAR KAYU? HAHAHAH APE BENDE TAG KO GP HAHAHAHHA

    ReplyDelete
  7. hadek-hadek. tahniah Baby AA. ramai kaum anda sekarang!

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...