Downgila v3 | downgila

Sunday, March 31, 2013

Downgila v3

Kah kah. Gua rasa macam catchy pulak nama. Maksud dia version 3. Yang sebelum ni version 2 la. Last gua tukar template entah lama jugak dulu. GO SINI. Malas nak ulas panjang. Template baru ni lebih laju selaju halilintar. Font lagi besar.

downgila v3 down gila

Oh gua dah try Internet Explorer 10. Macam gampang tak best langsung, kalau ada lagi yang jenis pkai Internet Explorer tu bawak bawak la bertaubat. Downgila v3 ni paling cun ditengok menggunakan Chrome sebab ada CSS3 yang baru dan masih belum di-support oleh Firefox. Internet Explorer apatah lagi.

Kalau lu pakai chrome, lu akan nampak gambar tu hitam putih, bila dah letak mouse baru dia ada kaler. Kalau kat Firefox dia tak jadik effect tu.

Woi pkai la chrome oi. Bukan kena bayar pun. Puih.

Kemaskini: Setelah beberapa hari gua rasa template lama macam lagi into la dgn diri gua. Entah apasal. Revert balik

13 comments:

  1. ok. smart. tahniah buat lu.!

    ReplyDelete
  2. Macam Windows Phone pun ada. Lawa-lawa.

    ReplyDelete
  3. Tambahan, yang part gambar hitam putih, bila letak mouse ada kaler tu memang kemas gila.

    ReplyDelete
  4. laju gile template baru ni

    ReplyDelete
  5. yes yes...laju!! requesting a tutorial!

    ReplyDelete
  6. wa. .cm window 8 lak aku tgk. .haha

    ReplyDelete
  7. macam android syial blog kauuuu

    ReplyDelete
  8. Peh! terbaekkkk. Nais la weyh!

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...