Membaling Ayam | downgila

Tuesday, March 19, 2013

Membaling Ayam

Bilik gua ni tingkat 2 je. Kalau terjun dari tingkap pun rasa tak luka pun. Menghadap hutan, bawah ada parking motor. Kalau tak monyet yang masuk, asap motor bader mana entah yang masuk ikut tingkap ni.

Preng peng peng peng peng...PREEENGGGG!!!

Habis bilik gua bau asap motor. Bader mana entah ni memang perangai macam budak rempit, Tak perlu kot gua rasa bakar bakar motor tu banyak kali. Hidupkan motor, tunggu dalam 2 minit, jalan la. Kalau motor jenis tak berasap tak apa. Ni motor buruk jenis pakai minyak 2T pastu asap berkepul kepul macam jerebu 45 skala richter.

Tadi bader tu preng peng peng lagi dalam seminit. Gua tengah makan. Suap nasik ke mulut terus jadik lain. Setan. Gua ambil ayam masak lemak yang masih tinggal separuh, target betul betul dari tingkap, target tepatttt dekat motor.

archery downgila

PANG!!

Habis ayam tepat landing atas seat motor.

"OI!! babi sungguh!", jerit bader tersebut. Muka dia gua tak berapa nak cam, gelap.

"Padan muka kau lahanat! Aku nak makan nasik bukan asap motor!", jerit gua sambil sambung dengan memakan sayur.

****

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...