Kecemasan | downgila

Thursday, March 21, 2013

Kecemasan

Gua tengah syok isi air panas dekat water cooler depan tandas tu sekali dari jauh gua ternampak seorang budak 1st year berlari sambil mulut beliau terkebil kebil menjerit sesuatu. Jeritannya dengan loghat utara tersebut kurang jelas. Isian air panas terhenti.

"Tepi tepi! Tepi! emergency!", jeritan beliau yang dapat gua dengar apabila beliau semakin mendekati gua.

Gua pun ketepi, beliau sempat menoleh sambil tersengih. Gua sempat bertanya juga

"Apahal ni..?", tak sempat dijawab.

Beliau terus meneruskan larian kecemasan ke tandas. Pa pa pa pa pa papapappa. Setel. Stuff yang keluar selepas itu gua rasa semua pun sudah sedia maklum.

Gua tersenyum sendiri. Hmmmm.

"Selamat sempat...."

8 comments:

  1. KAH KAH KAH KAH KAH!!!Tu memang kecemasan paling cemas. Kalau dia berenti jawab pertanyaan kau mesti ada eksiden paling epic. kah kah kah.

    ReplyDelete
  2. Cuba kalau kau tahan dia sikit buat interview, konfem tragedi.

    ReplyDelete
  3. Rugi bro lu tak buat roadblock masa tu

    ReplyDelete
  4. That emergency moment... hahah. xD

    ReplyDelete
  5. 1st priority punya emergency tu. haha

    ReplyDelete
  6. kalau kau buat roadblock masa tu, aku rasa that will be your bad timing moment ever!

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...