Festival Akustik Dayasari | downgila

Saturday, March 16, 2013

Festival Akustik Dayasari

Besok ada Festival Akustik Dayasari dekat Kolej Kediaman Kelima UM, pukul 8 malam katanya start. Dekat depan kolej tu lah. Gua dengan Lelaki Taiping, Cina, Slim, Hamdan dan Qila ada main besok. Dalam tiga lagu akan kita orang sampaikan dengan permainan gitar yang mantap dan riff riff menggigit  jari hasil ciptaan sebentar tadi juga.

Gua minggu ni sangat kompliketed dan sibuk. Tak sempat langsung nak prektis. Mana yang boleh ajelah gua main. Jangan lupa datang besok. Pakai lawo2. Bawak kamera kalau ada kamera.

Gambar training tadi. Gua cilok dari instagram si Uyaina. Terkebil kebil juga gua nak mencari kord bass untuk si Hamdan ni.

hamdan ammar feseni universiti malaya pop band Qiela Rossidi waniey khirzuan

9 comments:

  1. pulamak. gayboy ni main bass la

    ReplyDelete
  2. bajet. bak mai nak tgk rehearsal. takkan nak kena pergi kolej sampah tgk kau perform. busuk siol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. peh cilaka punya kondo rakyat. lu xde kolej jgn buat macam macam.

      Delete
  3. gaya , mutu , keunggulan , 'kacak'

    ReplyDelete
  4. gua dengar sedap sampai kk6 ni~

    ReplyDelete
  5. Aku nampak choki2!! hahahaha [muka bangga]

    ReplyDelete
  6. owh....rindunya aku disaat muda dahulu

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...