Membuat Tak Tahu | downgila

Thursday, March 07, 2013

Membuat Tak Tahu

MOTORCYCLE ACCIDENT REMPIT JATUH MOTOR DOWNGILA

Cerita nya macam ni. Tadi gua balik dari kelas lalu shortcut yang depan Kolej 1 tu. Masuk sampai depan DTC sekali ada sorang bader ni keluar simpang entah salah handle ke ada kecelaruan jantina ke apa gua tak tahu, tak ada angin tak ada siapa siapa paksa tetiba dia langgar divider. Dah langgar lepas tu tersungkur la makan jalan.

Kah kah kah.

Gua dengan Sarawak pernah jugak langgar divider, jadi gua paham perasaan bader tu. Sakit, rasa tahi, berpinar pinar dan paling penting malu anjing. Tapi lebih ke malu la. Jadi gua teruskan membawa motor dan gua biar saje bader tadi tersadai. Pandai pandai la dia bangun sendiri.

Bagi pihak gua, gua rasa tindakan ini lah yang paling betul dan munasabah untuk gua buat pada masa tu. Peh kalau gua tolong, mana bader tu nak letak maruah dia sebagai seorang lelaki? Mana?

Notakaki: Lupa nak bagitau kita orang punya teater Tat Nenas itu hari dapat no 3 beb. Kah kah kah power. Laporan go SINI

12 comments:

  1. Kalau lu tolong, ganjaran pahala lu lebih tinggi dari maruah brader tu. Silap2 dapat reward rm100. Lu ape taw??!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku xrasa dia nk bg duit, lain kali aku tanya dulu. kalau dia nak bg aku tolong. kalau x, aku naik motor balik kolej

      Delete
  2. motip label kpop?

    ReplyDelete
  3. Kahkah... Gila kejam dowh blah macam tu je...

    ReplyDelete
  4. sedikit selfish engko ni

    ReplyDelete
  5. camana leh eksiden nih..hehe

    ReplyDelete
  6. elehh tak payah nak bagi alasan lah afghan woihh . kalo dah pemaleh tu pemaleh lah jugak. ahak gambar kau dalam member kau punya entri perghh jambu siyott ..best ni kalo aku dapat jual. hermmm

    ReplyDelete
  7. kecelaruan jantina ?? wtf -.-"

    ReplyDelete
  8. hahahahahhahahah, tgg tol maruah laki ni yek

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...